• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Research on Teacher Thinking: Understanding Professional Development » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Research on Teacher Thinking: Understanding Professional Development

ISBN-13: 9780415751360 / Angielski / Miękka / 2014

James Calderhead; Pam Denicolo; Christopher Day
Research on Teacher Thinking: Understanding Professional Development Calderhead, James 9780415751360 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Research on Teacher Thinking: Understanding Professional Development

ISBN-13: 9780415751360 / Angielski / Miękka / 2014

James Calderhead; Pam Denicolo; Christopher Day
cena 241,85
(netto: 230,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 241,34
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This is a companion volume to the editors' Insights into Teachers' Thinking and Practice (Falmer Press, 1999) and seeks to carry the discussion on further illustrating that there is a continuing intensity of thought, activity and debate on how to conceptualise research on teacher thinking, and thus generate knowledge for further understanding and action. The ethical questions on undertaking research on the inner lives of teachers remain unresolved. The international team present chapters which investigate the relationship between the researcher and the researched, and the relevance and role of research in teacher development. The papers are not presented as 'best practice' for such definitions would be inevitably value laden. Rather, they are indications and anticipations of key areas for the development of understanding of teachers' thinking and actions in the 1990s.

Kategorie:
Encyklopedie
Kategorie BISAC:
Education > Professional Development
Education > Teaching - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Library Editions: Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415751360
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000416294
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction. Part 1 Research Issues.1. The Contribution of Research on Teachers’ Thinking to the Professional Development of Teachers. 2. Anticipating Teacher Thinking . 3. Changing Minds: The Dissemination of Research and its Effects on Practice and Theory. 4. Deconstructing Control and Consent Part 2: Exploring Teachers’ Knowledge and Beliefs. 5. Teachers’ Professional Responsibility and Development . 6. Think You Can: The Influence of Culture on Beliefs 7. Working Knowledge Teaching  8. Teachers Generating Knowledge: Constructing Practical and Theoretical Understanding from Multi-site Case Studies. Part 3 Developing Knowledge and Practice. 9. Teachers’ Stories: An Analysis of the Themes. 10. Construing Teachers’ Personal Development: Reflections on Landmark events Through Career Mapping. 11. The Identification, Development and Sharing of Professional Craft Knowledge. 12.Transferring Knowledge to Classroom Teaching: Putting Knowledge into Action. 13. Teachers and their Career Story: A Biographical Perspective on Professional Development. 14. The Importance of Learning Biography in Supporting Teacher Development: An Empirical Study. Notes on Contributors.Index

Christopher Day, James Calderhead, Pam Denicolo

Denicolo, Pam Professor (Emeritus) Pam Denicolo, a chartered psy... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia