• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Remembership: New Strategies for Remarkable Organizations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Remembership: New Strategies for Remarkable Organizations

ISBN-13: 9780983570349 / Angielski / Miękka / 2011 / 146 str.

Kyle J. Sexton
Remembership: New Strategies for Remarkable Organizations Kyle J. Sexton 9780983570349 Incplant - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Remembership: New Strategies for Remarkable Organizations

ISBN-13: 9780983570349 / Angielski / Miękka / 2011 / 146 str.

Kyle J. Sexton
cena 60,53 zł
(netto: 57,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 60,20 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Your organization is unremarkable, therefore no one remarks about you. You keep piling on mediocre features in the hopes one of them will get you across the tipping point. Your board is discussing relevance, which is a word dangerously close to irrelevance. What follows is a conversation about changing everything and a decision to change nothing. There you are, lost somewhere between high convenience and high fidelity, just like the post office. Eighty percent of your members don't show up for anything, yet you still tout participation as the best way to get value from membership. Members will get value when you provide it without requiring their attendance. You tell businesses that your organization is valuable, yet you don't put a value on it. You give away much and charge little. Will you continue to reward your most time-consuming members (the ones you should have fired) with the lowest membership rates? You're losing the advantage of proximity. Your members who work next door to each other would rather send an email than meet up for coffee. How will your local association be safe from borderless alternatives? The tools you need to look as smart as you are have never been more affordable, but your board still says "maybe next year" when it comes to that member-management software investment-the one you've already been putting off for far too long. Something has gone awry in the world of membership organizations when your members are starting to detach from your association and start their own thing. If you can't imagine your organization without its sacred cow parade, pageant, or pancake feed, this book is not for you. If you are not an employee, board member, or high-level volunteer of a chamber of commerce or business-focused association, this book is not for you. Many of today's membership organizations are living on yesterday's bread while their members drink tomorrow's wine. If your members are putting up with it now, they won't for long. This book is about renewing your membership-development strategies because your memberships may be worth less than you think.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Nonprofit Organizations & Charities - Marketing & Communications
Wydawca:
Incplant
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780983570349
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
146
Waga:
0.15 kg
Wymiary:
20.32 x 12.7 x 0.79
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia