• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Reconsidering Open and Distance Learning in the Developing World: Meeting Students' Learning Needs » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Reconsidering Open and Distance Learning in the Developing World: Meeting Students' Learning Needs

ISBN-13: 9780415401401 / Angielski / Miękka / 2007 / 224 str.

David Kember
Reconsidering Open and Distance Learning in the Developing World: Meeting Students' Learning Needs Kember, David 9780415401401 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Reconsidering Open and Distance Learning in the Developing World: Meeting Students' Learning Needs

ISBN-13: 9780415401401 / Angielski / Miękka / 2007 / 224 str.

David Kember
cena 160,92 zł
(netto: 153,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 159,27 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Distance learning is now more prevalent in the developing world than ever before. This book reconsiders the suitability and success of established modes of distance learning for current contexts in the developing world. It examines what adaptations are necessary to suit shifting needs including:

  • the move from elite to mass higher education
  • increased emphasis on knowledge base economies
  • greater demand for lifelong learning and professional development
  • the effects of technical and societal changes
  • demand for post-secondary education.

Drawing upon research into students' conceptions of, and approaches to learning, this critical analysis of the state of open and flexible learning examines the characteristics, needs and learning approaches of students, considering whether or not current provision is successful, what changes are necessary, and, crucially, how student retention can be improved.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Distance, Open & Online Education
Education > Schools - Levels - Higher
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Open & Flexible Learning
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415401401
Rok wydania:
2007
Numer serii:
000286023
Ilość stron:
224
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
23.22 x 16.0 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

'This book would be of interest to higher education researchers as well as adult learners who are interested in understanding more about learning in distance education. Moreover, it details some of the lessons learned from students themselves and the kinds of support needed to make transition to independent learner.' - Journal of Adult and Continuing Education

Introduction  1. Modes of Learning in Post-Secondary Education  2. Major Themes in Student Learning  3. Open Access  4. Need for Open Entry in Developing Countries  5. Other Elements of Openness  6. Pedagogy and Andragogy  7. Open Universities Expect Andragogy but Schools Teach Pedagogy  8. The UKOU Model: How Appropriate is it for the Developing World?  9. Dual Mode: The Separation of the Modes  10. The US Model: Transmissive Teaching by Another Medium  11. The Loneliness of the Distance Learner  12. E-Learning  Course Management Systems  13. Flexible Learning: But How Flexible?  14. Conclusion 

David Kember is Professor of Learning Enhacement in the Centre for Learning Enhancement and Research, at the Chinese University of Hong Kong.He has held previous educational development positions on Australia and Papua New Guinea, and teaching positions at the University of the South Pacific and in the UK.

Kember, David Both David Kember and Carmel McNaught are Professo... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia