• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Reconceptualizing Plato's Socrates at the Limit of Education: A Socratic Curriculum Grounded in Finite Human Transcendence » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Reconceptualizing Plato's Socrates at the Limit of Education: A Socratic Curriculum Grounded in Finite Human Transcendence

ISBN-13: 9781138690462 / Angielski / Twarda / 2016 / 190 str.

James M. Magrini
Reconceptualizing Plato's Socrates at the Limit of Education: A Socratic Curriculum Grounded in Finite Human Transcendence James M. Magrini 9781138690462 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Reconceptualizing Plato's Socrates at the Limit of Education: A Socratic Curriculum Grounded in Finite Human Transcendence

ISBN-13: 9781138690462 / Angielski / Twarda / 2016 / 190 str.

James M. Magrini
cena 731,67 zł
(netto: 696,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Bridging the gap between interpretations of "Third Way" Platonic scholarship and "phenomenological-ontological" scholarship, this book argues for a unique ontological-hermeneutic interpretation of Plato and Plato s Socrates. Reconceptualizing Plato s Socrates at the Limit of Education offers a re-reading of Plato and Plato s Socrates in terms of interpreting the practice of education as care for the soul through the conceptual lenses of phenomenology, philosophical hermeneutics, and ontological inquiry. Magrini contrasts his re-reading with the views of Plato and Plato s Socrates that dominate contemporary education, which, for the most part, emerge through the rigid and reductive categorization of Plato as both a "realist" and "idealist" in philosophical foundations texts (teacher education programs). This view also presents what he terms the questionable "Socrates-as-teacher" model, which grounds such contemporary educational movements as the Paideia Project, which claims to incorporate, through a "scripted-curriculum" with "Socratic lesson plans," the so-called "Socratic Method" into the Common Core State Standards Curriculum as a "technical" skill that can be taught and learned as part of the students "critical thinking" skills. After a careful reading incorporating what might be termed a "Third Way" of reading Plato and Plato s Socrates, following scholars from the Continental tradition, Magrini concludes that a so-called "Socratic education" would be nearly impossible to achieve and enact in the current educational milieu of standardization or neo-Taylorism (Social Efficiency). However, despite this, he argues in the affirmative that there is much educators can and must learn from this "non-doctrinal" re-reading and re-characterization of Plato and Plato s Socrates."

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Aims & Objectives
Education > Curricula
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Studies in Curriculum Theory
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138690462
Rok wydania:
2016
Numer serii:
000222836
Ilość stron:
190
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

James M. Magrini is Adjunct Professor of Philosophy and Ethics, College of Dupage, USA.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia