• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Reading Ads Socially » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Reading Ads Socially

ISBN-13: 9780415053990 / Angielski / Twarda / 1992 / 260 str.

Robert Goldman
Reading Ads Socially Robert Goldman 9780415053990 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Reading Ads Socially

ISBN-13: 9780415053990 / Angielski / Twarda / 1992 / 260 str.

Robert Goldman
cena 775,66
(netto: 738,72 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Reading Ads Socially argues that advertisements are an ideal site for observing how the logic of the commodity form expresses itself culturally and socially. The aim is to produce a study of visual ideology which will move students to consider the deep ideological structure of ads. Though our media pundits talk endlessly about ads, media criticism of ads is usually specious and beside the point. The fixation on whether ads are deceptive or subliminal diverts us from the real material and ideological impact of ads in modern society. The material impact of ads lies in producing and reproducing a currency of sign values that can be joined to commodities; ideologically the sheer number of ads that we process numbs us into an acceptance of the social logic imposed by the framework of the commodity form. It is here that mystification takes place, it is here that we are encouraged to embrace reified social logic as if it were natural. Robert Goldman examines how advertisements frame meanings, and how these frames help to organize the ways we see the world. By dissecting these frames advertisements can be made to locate the meaning of hegemony in relation to commodity culture.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Political Science > General
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415053990
Rok wydania:
1992
Ilość stron:
260
Waga:
0.58 kg
Wymiary:
24.59 x 15.75 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

`Goldman's work has long been on the cutting edge of contemporary studies of advertising and the present study is extremely impressive. Indeed, I believe that Goldman presents the most sophisticated, insightful and illuminating studies of advertising in the comtemporary era.' - Douglas Kellner, University of Texas at Austin

List of illustrations, Acknowledgements, 1. Subjectivity in a Bottle: Commodity Form and Advertising Form, 2. Advertising and the Production of Commodity Signs, 3. The Mortise and the Frame: Reification and Advertising Form, 4. Legitimation Ads: The Story of the Family and how it Saved Capitalism from Itself, 5. Commodity Feminism, 6. This is not an Ad, 7. Levi's 501s and the `Knowing Wink': Commodity Bricolage, 8. The Postmodernism that Failed, References

Robert Goldman is Associate Professor of Sociology at Lewis and Clark College, Portland, Oregon.

Goldman, Robert Goldman is a scientist, surgeon, inventor, researc... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia