• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Reaching and Teaching Neurodivergent Learners in STEM » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Reaching and Teaching Neurodivergent Learners in STEM

ISBN-13: 9781032562476 / Miękka / 2023 / 224 str.

Jodi Asbell-Clarke
Reaching and Teaching Neurodivergent Learners in STEM Jodi Asbell-Clarke 9781032562476 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Reaching and Teaching Neurodivergent Learners in STEM

ISBN-13: 9781032562476 / Miękka / 2023 / 224 str.

Jodi Asbell-Clarke
cena 141,12 zł
(netto: 134,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 135,95 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book empowers educators to embrace the unique talents of neurodivergent learners in science, technology, engineering, and mathematics. An exploration of the exciting opportunities neurodiversity presents to build an innovative workforce is grounded in research from psychology, neuroscience, and education.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Special Education - General
Education > Teaching - Subjects - Science & Technology
Education > Inclusive Education
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13:
9781032562476
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
224
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Imagine a world where the unique STEM-related talents of neurodivergent individuals are cultivated to grow a dynamic, innovative workforce. In her groundbreaking work, Jodi Asbell-Clarke presents an empowering roadmap for educators to embrace and nurture these talents, instead of perpetuating shame and pity".

—Professor Sara Seager, Massachusetts Institute of Technology. 

"Neurodivergent Learners in STEM" is an empowering guide for educators to create inclusive learning environments, expertly navigating the intersection of STEM education and neurodiversity and providing practical strategies to unlock the potential of neurodivergent learners."

—Matthew Farber, author of Gaming SEL: Games as Transformational to Social and Emotional Learning 

"Reaching and Teaching Neurodivergent Learners in STEM is an important book for all educators.  It encourages us to look at all students as having huge potential.  Don’t leave behind students who think differently.  They may be the leaders of their generation."

—Nadine Bonda, PhD, former Superintendent

1. Introduction  2. Neurodiversity—The Words We Use  3. Neurodiversity—The Competitive Advantage  4. Learning in the Brain  5. Learning in the Classroom  6. The Role of Emotion in Learning  7. Extraordinary Learners  8. Neurodiversity and Collaboration 9. Inclusive STEM Teaching  10. Strategies for Inclusion—Project-Based Learning  11. Strategies for Inclusion—Game-based Learning  12. Strategies for Inclusion—Computational Thinking  13. Neurodiversity in STEM—The Actions We Take

Jodi Asbell-Clarke is a Senior Leader at the Center for Science Teaching and Learning at TERC, a nonprofit research and development firm focusing on innovative STEM education. She holds a PhD in education and was formerly a computer programmer and a physics and astrophysics teacher at University High School at the University of Illinois, USA.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia