• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Ray Tracing Gems II: Next Generation Real-Time Rendering with Dxr, Vulkan, and Optix » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Ray Tracing Gems II: Next Generation Real-Time Rendering with Dxr, Vulkan, and Optix

ISBN-13: 9781484271841 / Angielski / Twarda / 2021 / 904 str.

Adam Marrs; Peter Shirley; Ingo Wald
Ray Tracing Gems II: Next Generation Real-Time Rendering with Dxr, Vulkan, and Optix Adam Marrs Peter Shirley Ingo Wald 9781484271841 Apress - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Ray Tracing Gems II: Next Generation Real-Time Rendering with Dxr, Vulkan, and Optix

ISBN-13: 9781484271841 / Angielski / Twarda / 2021 / 904 str.

Adam Marrs; Peter Shirley; Ingo Wald
cena 242,07
(netto: 230,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,29
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > Software Development & Engineering - Computer Graphics
Computers > Programming - Games
Wydawca:
Apress
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781484271841
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
904
Waga:
2.02 kg
Wymiary:
25.91 x 20.83 x 4.06
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Preface
Foreword
Introduction
Chapter 1: Ray Tracing Fundamentals
Chapter 2: APIs
Chapter 3: Shading and Sampling
Chapter 4: Denoising, Reconstruction, and Filtering
Chapter 5: Performance and Optimization
Chapter 6: Transitioning Ray Tracing
Chapter 7: Hybrid Rendering Techniques
Chapter 8: Global Illumination
Chapter 9: Ray Tracing in the Wild (Case Studies)

​Adam Marrs is a Senior Graphics Engineer in the Game Engines and Core Technology group at NVIDIA. He holds a PhD in computer science, has conducted graphics research in academia and industry, published at HPG, Eurographics, JCGT, and wrote for the GPU Zen 2 and Ray Tracing Gems books. He has shipped graphics code in AAA game titles and commercial game engines.


Peter Shirley is a Distinguished Engineer in the Research group at NVIDIA. He holds a PhD in computer science and has worked in academics, startup companies, and industry. He is the author of several books including the recent Ray Tracing in One Weekend series.

Ingo Wald is a Director, Ray Tracing, at NVIDIA. He holds a PhD in computer science, has a long history of ray tracing related research in both academia and industry, and is probably best known for authoring and co-authoring various papers and open-source software project related to rendering, visualization, data structures, and other topics that in one or another form usually involve ray tracing.

This Open Access book is a must-have for anyone interested in real-time rendering. Ray tracing is the holy grail of gaming graphics, simulating the physical behavior of light to bring real-time, cinematic-quality rendering to even the most visually intense games. Ray tracing is also a fundamental algorithm used for architecture applications, visualization, sound simulation, deep learning, and more.


Ray Tracing Gems II is written by industry experts with a particular focus on ray tracing, and it offers a practical means to master the new capabilities of current and future GPUs with the latest graphics APIs.

What You'll Learn:
  • The latest ray tracing techniques for developing real-time applications in multiple domains
  • Case studies from developers and studios who have shipped products that use real-time ray tracing.
  • Guidance, advice and best practices for rendering applications with various GPU-based ray tracing APIs (DirectX Raytracing, Vulkan Ray Tracing)
  • High performance graphics for 3D graphics, virtual reality, animation, and more



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia