• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Quality, Warranty and Preventive Maintenance » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Quality, Warranty and Preventive Maintenance

ISBN-13: 9781461375418 / Angielski / Miękka / 2012 / 298 str.

Izzet Sahin; Hakan Polatoglu
Quality, Warranty and Preventive Maintenance Izzet Sahin Hakan Polatoglu 9781461375418 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Quality, Warranty and Preventive Maintenance

ISBN-13: 9781461375418 / Angielski / Miękka / 2012 / 298 str.

Izzet Sahin; Hakan Polatoglu
cena 602,40
(netto: 573,71 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Quality, Warranty and Preventive Maintenance examines the impact of product quality on warranty and maintenance costs and strategies, from the perspectives of both manufacturers and users. In addition, the theories of warranty and preventive maintenance are introduced and discussed. Common wisdom supports the notion that better product quality means lower warranty costs for the manufacturer, and lower maintenance costs for the users of a manufactured product. This proposition is examined in some detail on the basis of failure time models. The authors investigate what exactly better quality means in warranty and maintenance management, and how it impacts warranty policies and costs for the manufacturer, and replacement and maintenance strategies and costs for the users. In measuring quality improvement, the main concepts and tools used are those of stochastic ordering and mixture models. The theoretical base of the work is a time-varying failure-rectification process. This process includes, as special cases, replacement, minimal repair, and imperfect repair, as alternative rectification modes that may be available to the manufacturer or the user in warranty-servicing or maintaining a product. In addition to serving as a unifying base for the entire monograph, the use of this process enables one to investigate jointly optimal repair-effort/warranty-policy and repair-effort/maintenance-strategy configurations for repairable units.
This book should be of interest to researchers in industry and academia, and to quality, warranty and maintenance professionals, specialists, and managers with a technical background. It is suitable as a textbook to support graduate-level seminar courses in OR/MS, IE and business administration curricula.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Quality Control
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
International Series in Operations Research & Management Sci
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781461375418
Rok wydania:
2012
Wydanie:
Softcover Repri
Numer serii:
000052976
Ilość stron:
298
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

1 Introduction.- 1.1 Warranty.- 1.1.1 Warranty Content.- 1.1.2 Warranty Duration.- 1.1.3 Warranty Type.- 1.1.4 Extended Warranties.- 1.1.5 Quality and Warranty.- 1.2 Preventive Maintenance.- 1.2.1 Rectification Modes.- 1.2.2 Rectification Period and Maintenance Cycle.- 1.2.3 Replacement Strategies.- 1.2.4 Quality and Preventive Maintenance.- 1.3 Objectives, Scope and Summary.- 1.3.1 Unit Warranties.- 1.3.2 Perpetual Warranties.- 1.3.3 Extended Warranties.- 1.3.4 Preventive Maintenance.- 1.4 Notation.- 2 Reliability and Quality Measures.- 2.1 The Failure Process.- 2.1.1 Integral Equation of the Process.- 2.1.2 Recurrence Times.- 2.1.3 Replacement on Failure.- 2.1.4 Minimal Repair.- 2.1.5 Imperfect Repair.- 2.2 Measuring Quality Improvement.- 2.2.1 Mean-and-Variance Ordering.- 2.2.2 Stochastic Ordering.- 2.2.3 Other Partial Ordering Relations.- 2.2.4 Mixture Models.- 2.2.5 Examples.- 3 Unit Warranties.- 3.1 Free-Rectification Warranties.- 3.1.1 Distribution of Warranty Cost.- 3.1.2 Optimal Rectification Effort.- 3.1.3 Impact of Quality.- 3.2 Pro-Rata Replacement Warranties.- 3.2.1 Variables of Interest.- 3.2.2 Examples.- 3.3 Combination Warranties and Warranty Policy.- 3.3.1 Probability Distributions.- 3.3.2 Warranty Policy Design.- 4 Perpetual Warranties.- 4.1 Long-Life-Cycle, Free-Rectification Warranties.- 4.1.1 Cost Rates.- 4.1.2 Impact of Product Quality.- 4.2 Free-Rectification Warranties in Finite Time.- 4.2.1 User’s Replacement Cost.- 4.2.2 Manufacturer’s Costs and Profit.- 4.2.3 Examples.- 4.3 Long-Life-Cycle, Pro-Rata Warranties.- 4.3.1 Cost Rates.- 4.3.2 Impact of Product Quality.- 4.4 Pro-Rata Warranties in Finite Time.- 4.4.1 Manufacturer’s Supply Cost.- 4.4.2 Joint Distribution of BUf(t) and N(t).- 4.4.3 User’s Replacement Cost.- 4.4.4 Manufacturer’s Warranty Cost.- 4.4.5 Examples.- 5 Extended Warranties.- 5.1 Mathematical Model.- 5.1.1 Probability Distributions.- 5.2 Performance Measures.- 5.2.1 Profitability and Risk-of-Loss.- 5.2.2 Expected Cost and Profit.- 5.2.3 Expected Cost Per Unit Time.- 5.2.4 Multiple Extended Warranty Options.- 5.2.5 User’s Perspective.- 5.3 Extensions.- 5.3.1 Extended Warranties for Used Systems.- 5.3.2 Free-Rectification Base Warranty.- 5.3.3 Random Repair.- 5.3.4 Adverse Selection and Moral Hazard.- 6 Preventive Maintenance.- 6.1 Long-Term-Average-Cost Models.- 6.1.1 Age-Replacement Strategy.- 6.1.2 Periodic-Replacement Strategy.- 6.1.3 Repair-Limit Strategy.- 6.2 Quality and Preventive Maintenance.- 6.2.1 Sufficient Conditions for Cost Reduction.- 6.2.2 Extent of Cost Reduction.- 6.3 Cost Models in Finite Time.- 6.3.1 Age-Replacement Strategy.- 6.3.2 Periodic-Replacement Strategy.- 6.3.3 Repair-limit Strategy.- 6.4 Maintenance After Warranty.- 6.4.1 Unit Contracts.- 6.4.2 Perpetual Contracts.

Sahin, Izzet IZZET SAHIN is Max H. Karl Research Professor at t... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia