• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Quality Perception » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Quality Perception

ISBN-13: 9783846527795 / Angielski / Miękka / 56 str.

Mokhtar Dia
Quality Perception Dia, Mokhtar 9783846527795 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Quality Perception

ISBN-13: 9783846527795 / Angielski / Miękka / 56 str.

Mokhtar Dia
cena 218,66
(netto: 208,25 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 218,66
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Since the dawn of trading as we know it these days, people's perception towards quality has been affected by many factors. Researchers and academics have been since trying to decipher these effects through investigative and exploratory studies. Consumers are affected by many means of communication in addition to their direct experience, word of mouth, references, media and many other psychological and habitual elements. following in the path of other researchers, the author here tries to shed the light on a small sample of the Lebanese Student Shoppers to discover what would be considered of importance for them when selecting a product to purchase, or what would affect their decision making process and increase the likelihood of their purchase order. Defining a set of three factors and testing them among a sample of students at the university, revealed some interesting facts about how would a simple brand name, store name or price affect the perception of quality of the product under investigation. The results are inspiring, and the findings would help marketers and brand managers in their positioning and targeting efforts.

Kategorie:
Nauka
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783846527795
Ilość stron:
56
Oprawa:
Miękka

Born in 1976, with a BS degree from Lebanese University in Marketing & Management and MBA from Lebanese American University. Held different managerial positions in Advertising and Marketing, currently the Group Marketing Manager for Medgulf Insurance, Middle East.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia