• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Quality-Oriented Design of Business Processes » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Quality-Oriented Design of Business Processes

ISBN-13: 9780792384847 / Angielski / Twarda / 1999 / 197 str.

Kai Mertins; K. Mertins; Roland Jochem
Quality-Oriented Design of Business Processes Kai Mertins K. Mertins Roland Jochem 9780792384847 Kluwer Academic Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Quality-Oriented Design of Business Processes

ISBN-13: 9780792384847 / Angielski / Twarda / 1999 / 197 str.

Kai Mertins; K. Mertins; Roland Jochem
cena 605,23 zł
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Quality-Oriented Design of Business Processes introduces a modeling method, Integrated Enterprise Modelling' (IEM), which is related to ISO standards and provides manufacturing organizations with the means of analyzing, improving, and redesigning their business processes. The purpose of the book is to improve the quality of products and organizational performance through optimizing complex business processes and organizational design.
Clearly, changing markets and innovative competitors force each company to study and improve its organization, its business processes, and the technologies it employs. Whoever drops behind in these times loses market share and endangers the long-term existence of the company. Hence, it is critical to realign the entire corporate planning and design throughout the value-added chain to speed up the business processes. The book is the result of a scientific study funded by the German Federal Ministry for Research and Technology. The authors develop the concept of Quality-Oriented Design of Business Processes, which is the underlying motivation for IEM. Moreover IEM is the engine for achieving the integration of quality management into the design and planning of business processes.
The book discusses the IEM method thoroughly and applies it to the concept of Quality-Oriented Design of Business Processes' throughout the book. This concept is illustrated with an example of a company.Finally, the book describes the entry of the IEM method into national, European and international standardization."

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Production & Operations Management
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
Kluwer Academic Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792384847
Rok wydania:
1999
Wydanie:
1999
Ilość stron:
197
Waga:
1.08 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Authors. Preface. Acknowledgements. 1. Business Process Design and Quality Management. 2. Requirements of Business Process Design. 3. Quality-Oriented Design of Business Processes. 4. Modeling Rules for Quality-Oriented Design of Business Processes. 5. Computer-Based Tool. 6. Model-Based Development of Quality Management Documents. 7. Case Study. 8. Standardization. 9. Summary. References. Appendix A. Appendix B.

Roland Jochem ist Inhaber des Lehrstuhls für Qualitätsmanagement der Universität Kassel. Vorher verantwortete er als Prozessorganisator bei Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH in Berlin Prozessoptimierungsprojekte im Bereich des Produktentstehungsprozesses.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia