• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

ISBN-13: 9780415471183 / Angielski / Miękka / 2010 / 416 str.

CHRISTINE DAYMON;IMMY HOLLOWAY
Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications Christine Daymon Immy Holloway  9780415471183 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

ISBN-13: 9780415471183 / Angielski / Miękka / 2010 / 416 str.

CHRISTINE DAYMON;IMMY HOLLOWAY
cena 273,11 zł
(netto: 260,10 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 261,89 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The second edition of this highly accessible, core textbook continues to offer students a practical guide to the process of planning, undertaking and writing about qualitative research in public relations and marketing communications. Through clear explanations and illustrations, the book encourages undergraduate and master level students to engage with the main approaches and techniques for conducting critical, reflective investigations. This new edition:

  • Identifies the skills and strategies needed to conduct authentic, trustworthy research
  • Highlights specific analytical techniques associated within the main research approaches
  • Provides new sections on internet-based research, critical discourse analysis, historical research, action research and mixed methods research
Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications will be invaluable for those undertaking research methods courses on public relations and marketing communication degrees, as well as those working on a dissertation.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Non-Classifiable > Non-Classifiable
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415471183
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
416
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 2.54
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part I: Getting Started  1. The Nature and Usefulness of Qualitative Research for Public Relations and Marketing Communications  2. Selecting a Topic and Relating to Your Supervisor  3. Reviewing the Literature & Writing the Research Proposal  4. Ethical Issues and Access  5. Ensuring the Quality of Research  Part II: Selecting the Research Approach  6. Choosing between Different Types of Research  7. Case Studies  8. Grounded Theory  9. Ethnography  10. Discourse and Critical Discourse Analysis  11. Phenomenology  12. Additional Approaches: Historical Research and Action Research  Part III: Collecting the Data  13. Sampling  14. Interviews  15. Focus Groups  16. Observation  17. Written, Visual and Multi-media Materials  Part IV: Analyzing, Interpreting and Writing about the Data  18. Analyzing and Interpreting the Data  19. Writing the Report  Part V: Further Issues  20. Mixed Methods Research  21. Finishing Off



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia