• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Qualidade do atendimento em porta de entrada de hospitais » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Qualidade do atendimento em porta de entrada de hospitais

ISBN-13: 9783841702883 / Portugalski / Miękka / 2015 / 136 str.

S Mendes Luiz Claudio
Qualidade do atendimento em porta de entrada de hospitais S Mendes Luiz Cláudio 9783841702883 Novas Edicoes Academicas - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Qualidade do atendimento em porta de entrada de hospitais

ISBN-13: 9783841702883 / Portugalski / Miękka / 2015 / 136 str.

S Mendes Luiz Claudio
cena 249,46
(netto: 237,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 249,46
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

O inicio do processo de relacionamento entre o usuario e a organizacao hospitalar e realizado por profissionais que orientam e encaminham aos setores assistenciais e atuam nos setores denominados "porta de entrada" dos servicos hospitalares. A qualidade dos servicos prestados deve ser medida no confronto das perspectivas do que esse usuario percebe e espera para se obter um resultado positivo para as partes envolvidas. A qualificacao dos profissionais no desempenho das atividades interfere diretamente na qualidade dos servicos prestados e nos custos para a organizacao. O objetivo deste estudo foi propor uma metodologia para avaliar a qualidade do processo de atendimento nos setores de "porta de entrada" do Hospital Universitario Cajuru."

O início do processo de relacionamento entre o usuário e a organização hospitalar é realizado por profissionais que orientam e encaminham aos setores assistenciais e atuam nos setores denominados "porta de entrada" dos serviços hospitalares. A qualidade dos serviços prestados deve ser medida no confronto das perspectivas do que esse usuário percebe e espera para se obter um resultado positivo para as partes envolvidas. A qualificação dos profissionais no desempenho das atividades interfere diretamente na qualidade dos serviços prestados e nos custos para a organização. O objetivo deste estudo foi propor uma metodologia para avaliar a qualidade do processo de atendimento nos setores de "porta de entrada" do Hospital Universitário Cajuru.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Novas Edicoes Academicas
Język:
Portugalski
ISBN-13:
9783841702883
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
136
Waga:
0.21 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.81
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Mestre em Administração, PUCPR. Especialista em Auditoria e Gestão em Saúde, Universidade Tuiuti do Paraná.Especialista em Marketing, PUCPR. Psicólogo, Unisul, SC.Professor convidado, MBA Gestão Hospitalar,Farmácia Hospitalar: UNINTER,PR.Administrador da Province Saúde,atuando com consultoria e treinamento de Recursos Humanos.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia