• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Public Relations Research Annual: Volume 2 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Public Relations Research Annual: Volume 2

ISBN-13: 9780805806786 / Angielski / Miękka / 1990 / 280 str.

James E. Grunig; Larissa A. Grunig
Public Relations Research Annual: Volume 2 Grunig, Larissa A. 9780805806786 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Public Relations Research Annual: Volume 2

ISBN-13: 9780805806786 / Angielski / Miękka / 1990 / 280 str.

James E. Grunig; Larissa A. Grunig
cena 307,25 zł
(netto: 292,62 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,08 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The purpose of this second volume is to challenge and extend the field of research in public relations. Taking a proactive approach to creating a stable, yet not stagnant annual, the editors directly solicited chapters on exciting and intriguing subjects. Assuming some prior knowledge, interests, and commitment of their readers, the editors hope that each chapter's report on original research provides enough context for understanding even if the area of inquiry is new to the readers.
Public Relations Research Annual, Volume 2, continues to advance within the discipline beyond anecdotes to practical theories and research. Educators, practitioners, and researchers will find this annual's presentations and critiques useful in creating a systematic framework for their own endeavors.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Language Arts & Disciplines > Literacy
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Public Relations Research Annual
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805806786
Rok wydania:
1990
Numer serii:
000067015
Ilość stron:
280
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
23.11 x 15.19 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Contents: Part I:Research Reviews. D.M. Dozier, The Innovation of Research in Public Relations Practice: Review of a Program of Studies. R.L. Heath, Corporate Issues Management: Theoretical Underpinnings and Research Foundations. G.J. O'Keefe, K. Reid, The Uses and Effects of Public Service Advertising. Part II: Reports of Original Research, J.M. Piekos, E.F. Einsiedel, Roles and Program Evaluation Techniques Among Canadian Public Relations Practitioners. L.A. Grunig, Power in the Public Relations Department. C.T. Salmon, H. Oshagan, Community Size, Perceptions of Majority Opinion and Opinion Expression. J.D. Pincus, J.E. Knipp, R.E. Rayfield, Internal Communication and Job Satisfaction Revisited: The Impact of Organizational Trust and Influence on Commercial Bank Supervisors. R.L. Heath, W. Douglas, Involvement: A Key Variable in People's Reaction to Public Policy Issues. C.A. Pratt, First Amendment Protection for Public Relations Expression: The Applicability and Limitations of the Commercial and Corporate Speech Models. R. Pearson, Ethical Values or Strategic Values? The Two Faces of Systems Theory in Public Relations. J.L. Everett, Organizational Culture and Ethnoecology in Public Relations Theory and Practice.

James E. Grunig and Larissa A. Grunig

Grunig, Larissa A. Larissa A. Grunig, PhD, has been on the faculty of... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia