• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Produktindividualisierung: Ein Ansatz Zur Innovativen Leistungsgestaltung Im Business-To-Business-Bereich » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Produktindividualisierung: Ein Ansatz Zur Innovativen Leistungsgestaltung Im Business-To-Business-Bereich

ISBN-13: 9783409137836 / Niemiecki / Miękka / 1994 / 257 str.

Frank Jacob
Produktindividualisierung: Ein Ansatz Zur Innovativen Leistungsgestaltung Im Business-To-Business-Bereich Jacob, Frank 9783409137836 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Produktindividualisierung: Ein Ansatz Zur Innovativen Leistungsgestaltung Im Business-To-Business-Bereich

ISBN-13: 9783409137836 / Niemiecki / Miękka / 1994 / 257 str.

Frank Jacob
cena 207,36
(netto: 197,49 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 198,14
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Frank Jacob zeigt auf, dass Produktindividualisierung als typisch insbesondere fur industrielle Anbieter auf Business-to-Business-Markten angesehen werden kann, und belegt dies empirisch. Anschliessend wird das Instrumentarium, das einem betrieblichen Entscheider fur die Gestaltung individualisierter Marktleistungen zur Verfugung steht, aufbereitet und systematisiert.
Verzeichnis: Produktindividualisierung kann als typisch insbesondere fur industrielle Anbieter auf Business-to-Business-Markten angesehen werden. Es wird ein Instrumentarium, das einem betrieblichen Entscheider fur die Gestaltung individualisierter Marktleistungen zur Verfugung steht, aufbereitet und systematisiert."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Economics - General
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Springer
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783409137836
Rok wydania:
1994
Wydanie:
1995
Ilość stron:
257
Waga:
0.33 kg
Wymiary:
21.6 x 14.0 x 1.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

I. Einleitung.- II. Problemstellung und Vorgehensweise der Arbeit.- III. Leistungsfindung bei der Produktindividualisierung.- IV. Steuerungsmöglichkeiten der Produktindividualisierung.- V. Zusammenfassung und Entwicklung einer normativen Empfehlung für die Umsetzung einer Strategie der Produktindividualisierung.- Anhang I: Die WSTV-Studie.- a.1 Zeitlicher und organisatorischer Ablauf.- a.2 Die Stichprobe.- a.3 Ergebnisse.- a.3.1 Themenkomplex „Strukturmerkmale“.- a.3.2 Themenkomplex „Bedeutung der einzelkundenbezogenen Produktgestaltung/Produktindividualisierung“.- a.3.3 Themenkomplex „Formen der Produktindividualisierung/einzelkundenbezogenen Produktgestaltung“.- a.3.4 Themenkomplex „Wettbewerbssituation“.- a.3.5 Themenkomplex „Problembewußtsein und Problemevidenz der Anbieter“.- a.3.6 Themenkomplex „Mitarbeit an Lasten- und Pflichtenheft“.- a.3.7 Themenkomplex „Die Lage des Order-penetrationpoint der Anbieter“.- a.3.8 Themenkomplex „Kosten des Austauschs von Informationen“.- a.3.9 Themenkomplex „Chancen und Risiken der Produktindividualisierung/einzelkundenbezogenen Produktgestaltung“.- a.3.10 Themenkomplex „Probleme der Kommunikation bei der Produktindividualisierung/einzelkundenbezogenen Produktgestaltung“.- Anhang II: Das NIFA-Panel.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia