• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Private Labels, Brands, and Competition Policy: The Changing Landscape of Retail Competition » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Private Labels, Brands, and Competition Policy: The Changing Landscape of Retail Competition

ISBN-13: 9780199559374 / Angielski / Twarda / 2009 / 400 str.

Ariel Ezrachi; Ulf Bernitz
Private Labels, Brands, and Competition Policy: The Changing Landscape of Retail Competition Ezrachi, Ariel 9780199559374 Oxford University Press, USA - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Private Labels, Brands, and Competition Policy: The Changing Landscape of Retail Competition

ISBN-13: 9780199559374 / Angielski / Twarda / 2009 / 400 str.

Ariel Ezrachi; Ulf Bernitz
cena 1323,30
(netto: 1260,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1297,88
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The growing use of private labels in recent years has affected significantly the landscape of retail competition, with major retailers no longer being confined to their traditional role as purchasers and distributors of branded goods. By selling their own-label products within their outlets they are competing with their upstream brand suppliers for sales and shelf space. This unique relationship, and the continued strengthening of private labels, raises important questions as to their pro-competitive effects and possible negative effects.
This book provides an in-depth review of the range of competitive and intellectual property issues raised in connection with private brands in Europe and the US. It examines the development of private labels and their impact on retail competition, then moves on to focus on policy and questions the adequacy of current economic and legal analysis in light of the characteristics of own-label competition, and finally it presents a thorough evaluation of the legal issues in the field, including chapters on horizontal and vertical effects, dominance, mergers and acquisitions, intellectual property, copycat packaging and consumer welfare.
The book contains a collection of essays reflecting the debate on the impact of private labels upon competition, investment and innovation in the retail sector. The ideas and arguments underlying the articles have been developed through a series of seminars held in the Oxford Centre for Competition Law and Policy over the last three years. Participants in these seminars have included competition officials, law academics, practitioners and representatives from industry.

Kategorie:
Nauka, Prawo i administracja
Kategorie BISAC:
Law > Antitrust
Law > Intellectual Property - General
Law > Military
Wydawca:
Oxford University Press, USA
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780199559374
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
400
Waga:
0.81 kg
Wymiary:
23.62 x 15.75 x 3.3
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

This book is a broad introduction into a range of topics around the development of the FMCG industry. it addresses the relevant legal issues and provides a sound overview on case law in the US and in Europe. Some contributors venture to look at the current discussion on private label and buyer power from a superordinate, historical perspective.

Ariel Ezrachi is the Director of The University of Oxford Centre for Competition law and Policy; Slaughter and May Lecturer in Competition Law, Oxford University; and Fellow, Pembroke College, Oxford. Ulf Bernitz is Professor of European Law at Stockholm University; and Director of The Wallenberg Foundation Oxford/Stockholm Association in European Law, Institute of European and Comparative Law, University of Oxford.

Bernitz, Ulf Ulf Bernitz is Professor of European Law at Stockh... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia