• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Principles of Management for the Hospitality Industry » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Principles of Management for the Hospitality Industry

ISBN-13: 9781856177993 / Angielski / Miękka / 2009 / 406 str.

Dana Tesone
Principles of Management for the Hospitality Industry Dana Tesone 9781856177993  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Principles of Management for the Hospitality Industry

ISBN-13: 9781856177993 / Angielski / Miękka / 2009 / 406 str.

Dana Tesone
cena 310,21
(netto: 295,44 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 308,94
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

It is vital for hospitality management students to understand key management concepts as part of the complex and intimate nature of the services industry. Principles of Management for the Hospitality Industry is designed specifically for hospitality students who need to be able to use management tools and techniques to become successful hospitality managers. By placing you at the heart of an imaginary workplace this book offers the opportunity to work through all of the items of discussion for each topic. The chapter begins with a scenario to prompt an exploration of a given topic, and concludes with the outcome of this scenario to reinforce the lessons learnt throughout the chapter. Highly practical in approach, this is an up-to-date and skilful integration of all core areas of management. It is packed with tools and techniques to aid learning and understanding, enabling you to:

  • improve your professional management vocabulary with definitions in each chapter, and a complete glossary of terms
  • visualize key concepts with over one hundred explanatory diagrams
  • gain confidence by testing your understanding on the accompanying website
  • practical applications of theory are illustrated in international case studies throughout the book
  • discussion questions prompt an exploration of key concepts.
This title also has a companion website for lecturers which includes an Instructors' manual, PowerPoint slides and quizzes to aid teaching and learning.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781856177993
Rok wydania:
2009
Numer serii:
000317894
Ilość stron:
406
Waga:
0.81 kg
Wymiary:
24.38 x 18.8 x 2.29
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik

Part 1: Management Knowledge  1. Managing Hospitality Enterprises  2. Management Practice, Evolution and Ethics  3. Strategic Planning, Problem Solving, and Decisions  4. Systems, Development and Structures  Part 2: Management Functions  5. Operations Management; Operations Structure and Systems  6. Managing Human Resources  7. Managing Technology and Marketing Systems  8. Accounting and Finance Management  9. Part 3: Strategic Applications  10. Tactical Productivity Strategies  11. Tactical Growth Strategies  12. Tactical Turnaround Strategies  Part 4: Leadership Applications  13. Leadership Awareness  14. Leadership Practice  15. Organizational Behavior & Leadership Development

D. V. Tesone, Phd, is Assistant Professor of Hospitality at the Rosen School of Hospitality Management at the University of Central Florida. He is the author of several textbooks as well as articles that have been published in the Journal of Hospitality and Tourism Education and the Journal of Applied Hospitality Management.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia