• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Principles of Customer Service: A System's Approach to Customer Service Delivery » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Principles of Customer Service: A System's Approach to Customer Service Delivery

ISBN-13: 9781419670985 / Angielski / Miękka / 2008 / 292 str.

Bert Mullings
Principles of Customer Service: A System's Approach to Customer Service Delivery Bert Mullings 9781419670985 Booksurge Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Principles of Customer Service: A System's Approach to Customer Service Delivery

ISBN-13: 9781419670985 / Angielski / Miękka / 2008 / 292 str.

Bert Mullings
cena 121,01 zł
(netto: 115,25 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 120,35 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Principles of customer service clearly redefines the key principles necessary for service professionals and organizations to function at optimal levels in their pursuit to deliver quality customer service. The author redefines customer service with clarity and precision giving readers a more modern and applicable understanding of its context. The book takes a systematic approach at how customer service should be executed and the need for service organizations to take relevant steps to address operational deficiencies. The book is user friendly and can be used to redefine customer service cultures, address customer service satisfaction inefficiencies, customer service delivery issues and the need for service organizations to develop customer service awareness as part of the customer service cycle. Principles of customer service also takes a close look at customer service research methodologies and the relevance of utilizing research as a measurement tool that guides the total service delivery and follow-up process. In addition, this book provides a wide selection of customer service models that can be used to address customer service issues and problems; as well as provide clarity of vision to a better understanding of how customer service should be executed and managed in a dynamic environment. The book incorporates case studies and end of chapter questions to expand the reader's understanding and knowledge of the text material. This book can be used as course material to retrain persons working in the hospitality industry, service organizations including insurance companies; and more importantly, government ministries and agencies to improve service delivery and increase productivity. This book is also a key resource and can be used as a general educational course for almost every sphere of academic, technical and vocational training program and or degree.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Professional Development
Wydawca:
Booksurge Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781419670985
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
292
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.55
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia