• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Prime Time: The Game of Television » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Prime Time: The Game of Television

ISBN-13: 9781626612020 / Angielski / Miękka / 2013 / 146 str.

Peter Longini; James Gardner
Prime Time: The Game of Television Peter Longini James Gardner 9781626612020 Cognella - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Prime Time: The Game of Television

ISBN-13: 9781626612020 / Angielski / Miękka / 2013 / 146 str.

Peter Longini; James Gardner
cena 302,42 zł
(netto: 288,02 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 289,67 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Prime Time: The Game of Television is a role-playing simulation of America's television business. This book is the players' manual to that simulation. It provides the rules, facts, and procedures through which students assume the roles of producer, network executive, and advertiser. Over the course of a semester, students live the history of television, beginning in a three network over-the-air broadcast environment and ending in a digital world where viewers can watch programming from multiple sources, with diverse forms of financial support, using a variety of different devices.
Prime Time is organized into three seasons corresponding with the evolution of the medium. Season One, "The Broadcast Era," introduces student-players to the essential roles that comprise network television including executives and producers, the judicial system, advertisers, and viewers. It also addresses program content standards, as well as finances.
Season Two, "The Cable Era," broadens students' understanding of television to include cable networks, satellite and cable distributors, Independent Service Corporations and the Public Broadcasting System. Advertising demographics and ratings generated in the game become keys to programming strategy. Season Three, "The Digital Era," brings the game into today's multi-screen environment and includes player Awards of Merit and grading.
Through the course, students develop a first-hand understanding of television as a multi-billion dollar industry subject to powerful outside pressures as well as internal competition.Prime Time: The Game of Television offers an active, creative, hands-on learning experience for students of media, television, and communications.
James Gardner holds an M.F.A. in directing from the Yale School of Drama, an M.A. in theatre and a B.A. in writing from the University of Pittsburgh. He is an associate professor, and the Director of Television Studies at Chapman University's Dodge College of Film and Media Arts, as well as a prolific director and producer.
Peter Longini earned a Ph.D. in communication research at the University of Pittsburgh. He is the director of Peter Longini Communications, an editorial services business. Dr. Longini has taught speech and theatre arts at the University of Pittsburgh, and mass communication at Brooklyn College.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Performing Arts > Television - Direction & Production
Wydawca:
Cognella
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781626612020
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
146
Waga:
0.35 kg
Wymiary:
27.94 x 21.59 x 0.79
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Gardner, James James C. Gardner, M.D. is the co-author of Overcom... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia