• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Pricing and the Sales Force » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Pricing and the Sales Force

ISBN-13: 9781138791879 / Angielski / Twarda / 2015 / 218 str.

Andreas Hinterhuber; Stephan Liozu; Andreas Hinterhuber
Pricing and the Sales Force Andreas Hinterhuber Stephan Liozu Andreas Hinterhuber 9781138791879 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Pricing and the Sales Force

ISBN-13: 9781138791879 / Angielski / Twarda / 2015 / 218 str.

Andreas Hinterhuber; Stephan Liozu; Andreas Hinterhuber
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Pricing and the Sales Force is the first book to link pricing strategy and the sales force together. Pricing strategy is now well established as an important means of driving profits for many organizations. Countless companies are now mastering price-setting. But what about "price-getting" - converting those list prices into the realized sales, and as a result, greater profitability? This is the domain of the sales force. A selection of the world's leading specialists explore different aspects of sales force and pricing strategy integration:

  • introduction: overview on the state of the art;
  • building key capabilities: best practices for building sales force capabilities in pricing and value quantification;
  • engaging the sales force: driving organizational change processes with the sales force;
  • designing effective selling processes: designing and implementing processes that enable superior performance, and;
  • aligning sales force incentives and building the infrastructure: insights into how to align sales force incentive schemes; tools and instruments to enable the sales force to perform.
The third in Hinterhuber and Liozu's successful pricing series, this book is essential reading for pricing strategy and sales scholars and practitioners.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Sales & Selling - General
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138791879
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
218
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.42
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part I: Introduction  1. Introduction (Andreas Hinterhuber and Stephan M. Liozu)  Part II: Building Key Capabilities  2. Value Quantification—The next challenge for B2B selling (Andreas Hinterhuber)  3. Interview with an Expert: Mr. Todd Snelgrove Chief Value Officer, SKF (Todd Snelgrove)  4. Shedding the Commodity Mind-Set (John E. Forsyth, Alok Gupta, Sudeep Haldar and Michael V. Marn)  Part III: Engaging the Sales Force  5. Change Management and Pricing: Getting the sales force on board (Stephan M. Liozu)  6. Interview with an Expert: Mr. Marco Meyrat, Member of the Executive Board of Hilti Corporation (Marco Meyrat)  7. Salespeople’s Learning by Doing and Pricing Strategy (Qiang (Steven) Lu, Ranjit Voola and Shahriar Akter)  8. How to Get the Sales Team to Embrace Pricing Improvement (David Dvorin)  9. Having the Value Conversation (Ronald J. Baker)  Part IV: Designing Effective Sales Processes  10. Stop Reacting to Buyers’ Price Expectations - Manage Them (Thomas T. Nagle and Joseph Zale)  11. Value-Based Selling: Toward new practices of creating and sharing value (Pekka Töytäri and Risto Rajala)  12. Designing Effective Sales Processes to Drive Profits via Pricing (Tapio Nissilä)  13. Breadth of a Salesman (John R. DeVincentis and Neil Rackham)  14. How to Optimise Collaboration Between the Sales Organisation and Pricing Management (Harry Macdivitt)  Part V: Aligning Sales Force Incentives and Building the Infrastructure  15. Pricing Delegation and Sales Force Compensation (Evandro Pollono)  16. Delegating Pricing Authority to the Sales Force: The need for a turn around in research and practice (Carmen Balan)  17. Using Mix Measurement to Drive Profitable Sales Growth (Dev Tandon)  18. The Fast-Changing Intersection of Price and Value: A smarter way to think about customer perceptions (Jeff Robinson)



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia