• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Price Variations in Online Auctions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Price Variations in Online Auctions

ISBN-13: 9783639048780 / Angielski / Miękka / 2008 / 156 str.

Jianwei Hou
Price Variations in Online Auctions Jianwei Hou 9783639048780 VDM VERLAG DR. MULLER AKTIENGESELLSCHAFT & CO - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Price Variations in Online Auctions

ISBN-13: 9783639048780 / Angielski / Miękka / 2008 / 156 str.

Jianwei Hou
cena 275,01 zł
(netto: 261,91 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 272,76 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In a thick market with a large number of homogeneous goods, it is often assumed that prices tend to converge. This assumption, how-ever, does not hold in the context of online auctions. The goal of this work is to investigate how different factors may con-tribute to the auction price variation in a thick market. My approach is to systematically examine both the supply and demand side. On the supply side, both seller expertise and selling strategy influence the auction price, while seller expertise also affects how sellers develop their selling strategy. Likewise, on the demand side, both bidder ex-pertise and bidding strategy influence the auction price, while bidder expertise also affects how bidders set their bidding strategy. The effect of these factors on price tends to vary across different levels of quality uncertainty. Drawing on auction theory, signaling theory and past empirical work, this study develops a framework to guide current as well as future research in the area of online auctions.

In a thick market with a large number of homogeneous goods, it is often assumed that prices tend to converge. This assumption, how­ever, does not hold in the context of online auctions.The goal of this work is to investigate how different factors may con­tribute to the auction price variation in a thick market. My approach is to systematically examine both the supply and demand side. On the supply side, both seller expertise and selling strategy influence the auction price, while seller expertise also affects how sellers develop their selling strategy. Likewise, on the demand side, both bidder ex­pertise and bidding strategy influence the auction price, while bidder expertise also affects how bidders set their bidding strategy. The effect of these factors on price tends to vary across different levels of quality uncertainty.Drawing on auction theory, signaling theory and past empirical work, this study develops a framework to guide current as well as future research in the area of online auctions.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
VDM VERLAG DR. MULLER AKTIENGESELLSCHAFT & CO
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639048780
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
156
Waga:
0.22 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.84
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Hou, Jianwei Jianwei Hou is Assistant Professor of Marketing at the College of Business, Minnesota State University, Mankato. He received a PhD in Marketing from the University of Mississippi. His research focuses on online auctions and has been published in the Journal of Product and Brand Management, Journal of Electronic Commerce Research, and others.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia