• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Popular Media, Democracy and Development in Africa » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Popular Media, Democracy and Development in Africa

ISBN-13: 9780415577939 / Angielski / Twarda / 2010 / 304 str.

Herman Wasserman;Daya Thussu
Popular Media, Democracy and Development in Africa Herman Wasserman Daya Thussu  9780415577939 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Popular Media, Democracy and Development in Africa

ISBN-13: 9780415577939 / Angielski / Twarda / 2010 / 304 str.

Herman Wasserman;Daya Thussu
cena 704,38
(netto: 670,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

'Popular Media, Democracy and Development' in Africa examines the role that popular media could play to encourage political debate, provide information for development, or critique the very definitions of 'democracy' & 'development'.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Language Arts & Disciplines > Journalism
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Taylor & Francis
Seria wydawnicza:
INTERNATIONALIZING MEDIA STUDIES
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415577939
Rok wydania:
2010
Numer serii:
000405059
Ilość stron:
304
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

@contents: Selected Contents: Notes on Contributors  Introduction  Part I: The popular media sphere: Theoretical interventions  Chapter 1 De-westernizing media theory to make room for African experience  Francis Nyamnjoh  Chapter 2 Revisiting cultural imperialism and its critics  Eric Louw  Chapter 3 At the crossroads of the formal and popular: convergence culture and new publics in Zimbabwe  Wendy Willems  Chapter 4 Theorising development and democracy through popular community media  Victor Ayedun-Aluma  Chapter 5 Talk radio, democracy and citizenship in (South) Africa  Tanja Bosch  Part II: Popular media, politics and power: engaging with democracy and development  Chapter 6 Popular Music as Journalism in Africa: Issues and Contexts  Winston Mano  Chapter 7 Street News: The Role of Posters in Democratic Participation in Ghana  Audrey Gadzekpo  Chapter 8 ‘If You Rattle A Snake, Be Prepared To Be Bitten’: Popular Culture, Politics And The Kenyan News Media  George Ogola  Chapter 9 Post-apartheid South African Social Movements on Film  Sean Jacobs  Part III: Audiences, agency and media in everyday life  Chapter 10 The Amazing Race in Burkina Faso  H. Leslie Steeves  Chapter 11 (South) African Articulations of the Ordinary, or, How Popular Print Commodities (Re)Organize Our Lives  Sonja Narunsky-Laden  Chapter 12 Popular TV Programmes and Audiences in Kinshasa  Marie-Soleil Frere  Chapter 13 New technologies as tools of empowerment: African youth and public sphere participation  Levi Obijiofor  Part IV: Identity and community between the local and the global  Chapter 14 Transnational flows and local identities in Muslim Northern Nigerian Films: From Dead Poets Society through Mohabbatein to So…  Abdalla Uba Adamu  Chapter 15 Local Stories, Global Discussions. Websites, politics and identity in African contexts  Inge Brinkman, Siri Lamoureaux, Daniela Merolla and Mirjam de Bruijn  Chapter 16 Survival of ‘radio culture’ in a converged networked new media environment  Okoth Fred Mudhai  Chapter 17 Policing popular media in Africa  Monica Chibita  Index

Herman Wasserman is Professor in the Department of Journalism and Media Studies at Rhodes University, South Africa and Honorary Senior Lecturer in Journalism Studies, University of Sheffield, UK. He is editor of the journal Ecquid Novi: African Journalism Studies and has published widely on media in Southern Africa. Recent publications include Tabloid Journalism in South Africa: True Story! (2010) and Media Ethics Beyond Borders (co-edited, 2010).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia