• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Political Campaigning, Elections and the Internet: Comparing the US, UK, France and Germany » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Political Campaigning, Elections and the Internet: Comparing the US, UK, France and Germany

ISBN-13: 9780415572187 / Angielski / Twarda / 2011 / 202 str.

Darren Lilleker;Nigel Jackson
Political Campaigning, Elections and the Internet: Comparing the US, UK, France and Germany Lilleker, Darren 9780415572187 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Political Campaigning, Elections and the Internet: Comparing the US, UK, France and Germany

ISBN-13: 9780415572187 / Angielski / Twarda / 2011 / 202 str.

Darren Lilleker;Nigel Jackson
cena 463,34 zł
(netto: 441,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 331,46 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The Internet first played a minor role in the 1992 U.S. Presidential election, and has gradually increased in importance so that it is central to election campaign strategy. However, election campaigners have, until very recently, focused on Web 1.0: websites and email. Political Campaigning, Elections and the Internet contextualises the US Presidential campaign of 2008 within three other contests: France 2007; Germany 2009; and the UK 2010. In offering a comparative history of the use of the Internet as an election tool, the authors are able to test the optimistic view that the Internet is transforming elections while also mapping the role the Internet plays and performs for parties and candidates. Lilleker and Jackson offer in-depth analysis demonstrating how interactive Web 2.0 online tools, including weblogs, social networking sites and file-sharing sites, are utilised and evaluate the role of these tools in the marketing and branding of parties and candidates. Examining the interactivity between candidate, party, and voter, this important book will be of strong interest to students and scholars of political science, elections, international relations and political communication. It will be of value to those within public relations, marketing and related communication and media programmes.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Process - Campaigns & Elections
Political Science > Comparative Politics
Wydawca:
Taylor & Francis
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Political Communication
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415572187
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
202
Waga:
0.48 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.42
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Introduction  2. E-Campaigning and E-elections  3. Web 2.0  4. Measuring for a New Style of Campaigning  5. France 2007: Tentative Interactivity  6. The U.S. 2008: A Giant Step for Interactivity  7. Controlled Interactivity: Parties' Online Campaigns in the 2000 German National Elections Eva Schweitzer  8. The UK 2010: Interacting within Echo Chambers  9. Elections 2.0: Interactivity, the Internet and Political Campaigning 2007-10.

Darren G. Lilleker is Senior Reader, The Media School, Bournemouth University, UK.

Nigel A. Jackson is Lecturer, Plymouth Business School, University of Plymouth, UK.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia