• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Policy and Marketing Strategies for Digital Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Policy and Marketing Strategies for Digital Media

ISBN-13: 9780415747714 / Angielski / Twarda / 2014 / 326 str.

Robert G. Picard; Yu-Li Liu
Policy and Marketing Strategies for Digital Media Robert G. Picard Yu-Li Liu 9780415747714 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Policy and Marketing Strategies for Digital Media

ISBN-13: 9780415747714 / Angielski / Twarda / 2014 / 326 str.

Robert G. Picard; Yu-Li Liu
cena 780,44
(netto: 743,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

With digital media becoming ever more prevalent, it is essential to study policy and marketing strategies tailored to this new development. In this volume, contributors examine government policy for a range of media, including digital television, IPTV, mobile TV, and OTT TV. They also address marketing strategies that can harness the unique nature of digital media s innovation, production design, and accessibility. They draw on case studies in Asia, North America, and Europe to offer best practices for both policy and marketing strategies."

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in New Media and Cyberculture
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415747714
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000318398
Ilość stron:
326
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
24.89 x 17.53 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction: Policy and Marketing Strategies for Digital and New Media Yu-li Liu and Robert G. Picard  Part I: Policies Issues  1. Digital Television and Switchover Policies in Europe Petros Iosifidis  2. Digital Media Policy: "Television on the Internet: Challenges for Audiovisual Media Policy in a Converging Media Environment" Peggy Valcke and Jef Ausloos  3. Making TV accessible in the 21st century Peter Looms  4. Next Generation Television and the Migration From Channels to Platforms Robert Frieden  5. New Media Policy: The Redistribution of Voice Amit Schejter and Noam Tirosh  Part II: Country Case Studies  6. Policy Implications from the Changing Market Environment including Convergence between Telecommunication Services and Broadcasting Services Yasu Taniwaki  7. Reconsider the Telecommunication and Media Regulatory Framework in Taiwan: Using the New Emerged Media as Examples Yu-li Liu  8. Japan’s Legislative Framework for Telecommunications: Evolution Toward Convergence of Communications and Broadcasting  Yoko Nishioka and Minoru Sugaya  9. Inverse Intranet: The Exceptionalism of Digital Media Policies in China Miklos Sukosd  10. The Impact of Digital Convergence on the Regulation of New Media in Korea: Major Issues in New Media Policy Euisun Yoo and Hyangsun Lee  11. Fine-Tuning the Competition: The Case of Singapore’s Cross-Carriage Rule in Ending Content Exclusivity Mable Tan and Peng Hwa Ang  Part III: Marketing Strategies  12. Digital Media and the Roots of Marketing Strategy Robert G. Picard  13. Digital Media, Electronic Commerce and Business Model Innovation Richard Gershon  14. Cross Media Marketing Strategies Bernd W. Wirtz, Philipp Nitzsche, Linda Mory  15. Marketing Communications with Networked Consumers and Negotiated Relationships Edward Malthouse and Don Schultz  16: Marketing Self-Branding Strategies for Social Presence in Digital Media Robert Pennington  Part IV: Country Case Studies  17. Technology and Competition in U.S. Television: Online vs. Offline David Waterman and Ryland Sherman  18. Multi-Screen Services: User-Centric Marketing Strategies Dong-Hee Shin

Yu-li Liu is Professor of the Department of Radio and TV at National Chengchi University in Taiwan. She has published numerous books, including Multi-channel TV and Audience, Cable TV Management and Programming Strategy, Cable TV Programming and Policy in China, and Radio and TV, Telecommunications. Robert G. Picard is Director of Research at the Reuters Institute, Department of Politics and International Relations, University of Oxford. He is the author and editor of 27 books and an academic expert on media economics and management and government communications policies.

Picard, Robert G. Robert G. Picard is Director of Research at the Re... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia