• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Phraseological Units in Advertising. An Empirical Analysis of the Effects of Modified Linguistic Expressions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Phraseological Units in Advertising. An Empirical Analysis of the Effects of Modified Linguistic Expressions

ISBN-13: 9783656706595 / Angielski / Miękka / 2014 / 28 str.

Barbara Lohmann
Phraseological Units in Advertising. An Empirical Analysis of the Effects of Modified Linguistic Expressions Barbara Lohmann 9783656706595 Grin Verlag Gmbh - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Phraseological Units in Advertising. An Empirical Analysis of the Effects of Modified Linguistic Expressions

ISBN-13: 9783656706595 / Angielski / Miękka / 2014 / 28 str.

Barbara Lohmann
cena 151,68
(netto: 144,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 152,09
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Seminar paper from the year 2014 in the subject English Language and Literature Studies - Linguistics, grade: 1,3, University of Munster, language: English, abstract: Since Leech published his pioneering work English in Advertising in 1966, the relevance of advertising increased steadily in linguistics during the twentieth century (Bell, 1995: 32). The term advertising itself means 'to turn towards', thus one of the central and obvious aims of advertising is to get the recipient's attention (Goddard, 1998: 6). Additionally, the initiator aims to attract and persuade a specific target group and thus consciously intends to benefit from the textual components of an advertisement, either directly and commercially or indirectly through an enhanced brand image (Goddard, 1998: 7). Hence advertising texts often involve a complex interpretation of the reader decoding the message (Goddard, 1998: 10). Developing a persuasive and successful advert demands a high degree of creativity and linguistic skills (Bell, 1995: 32). Besides metaphors, puns or alliterations, phraseological units are frequently used as a popular tool in advertising language (Bell, 1995: 32; Fiedler, 2007: 103). In the following, my focus will be on the topic of modification of phraseological units in advertising as beneficial influencer on the audience's attitude towards a product, using the example of a print advert of Volkswagen's 'As sun as possible' campaign for the Beetle Cabriolet. The aim of this work is to prove the relevance and the favourable effects of transformed phraseological units in an empirical study dealing with the advert of Volkswagen. Phraseological Units are modified in the 'As sun as possible' campaign of Volkswagen to profit from the underlying original meaning and to add a personalised meaning fitting the particular product in order to favourably and efficiently affect the relevant audience. In order to show this, the present work will first create a theoretical basis about the conc

Kategorie:
Nauka, Literaturoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > General
Biography & Autobiography > General
Wydawca:
Grin Verlag Gmbh
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783656706595
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
28
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.18
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia