• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Pervasive Games: Theory and Design » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Pervasive Games: Theory and Design

ISBN-13: 9780123748539 / Angielski / Miękka / 2009 / 313 str.

Markus Montola; Jaakko Stenros
Pervasive Games: Theory and Design Montola, Markus 9780123748539 Morgan Kaufmann Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Pervasive Games: Theory and Design

ISBN-13: 9780123748539 / Angielski / Miękka / 2009 / 313 str.

Markus Montola; Jaakko Stenros
cena 253,08 zł
(netto: 241,03 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 251,00 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Quickly emerging from the fast-paced growth of mobile communications and wireless technologies, pervasive games take gaming away from the computer screen and back to the three-dimensional world. Now games can be designed to be played in public spaces like shopping malls, conferences, museums and other non-traditional game venues. Game designers need to understand how to use the world as a gamespace-and both the challenges and advantages of doing so. This book shows how to change the face of play-who plays, when and where they play and what that play means to all involved. The authors explore aspects of pervasive games that concern game designers: what makes these games compelling, what makes them possible today and how they are made. For game researchers, it provides a solid theoretical, philosophical and aesthetic understanding of the genre. Pervasive Games covers everything from theory and design to history and marketing.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > Programming - Games
Wydawca:
Morgan Kaufmann Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780123748539
Rok wydania:
2009
Numer serii:
000378067
Ilość stron:
313
Waga:
0.69 kg
Wymiary:
23.57 x 19.1 x 1.65
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"This book is the definitive guide to the past, present, and future of stories and games that jump out of their cages and into your real life. Whether it's characters that call you on the phone or game play that happens on the bus on your way to work, this kind of immersive entertainment will define the culture of the next century as surely as the movies dominated the last one.” -Sean Stewart, Chief Creative, Fourth Wall Studios, and author of the cross-media international bestseller, Cathy's Book

"Standing at the intersection of games, design and theory, the authors of Pervasive Games: Theory and Design, bring fresh air into game studies with this look at the field of ubiquitous play. Deeply connected to critical game studies, and filled with design case studies, this book is an excellent source for those involved in the design, study or play of pervasive games.” -Tracy Fullerton, Associate Professor, USC School of Cinematic Arts and Author of Game Design Workshop

Introduction
Case A: Killer: The Game of Assassination
Chapter 1: Games and Pervasive Games
Case B: The Beast; Chapter 2: Pervasive Game Genres
Case C: Shelby Logan's Run
Chapter 3: Historical Influences on Pervasive Games
Case D: Botfighters
Chapter 4: Designing Spatial Expansion
Case E: TBD
Chapter 5: Designing Temporal Expansion
Case F: Momentum
Chapter 6: Designing Social Expansion
Case G: Pac-Manhattan
Chapter 7: Pervasive Game Design Strategies
Case H: Epidemic Menace
Chapter 8: Information Technology in Pervasive Games
Case I: Insectopia
Chapter 9: Pervasive Games on Mobile Phones
Case J: Vem Gråter
Chapter 10: The Ethics of Pervasive Games
Case K: REXplorer
Chapter 11: Marketing the Category of Pervasive Games
Case L: Uncle Roy All Around You
Chapter 12: Art and Politics of Pervasive Games
Case M: The Amazing Race
Chapter 13: Pervasive Games in Media Culture
Appendix A: Information Technologies for Appendix B: References



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia