• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Perspectives on Student Behaviour in Schools: Exploring Theory and Developing Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Perspectives on Student Behaviour in Schools: Exploring Theory and Developing Practice

ISBN-13: 9780415354011 / Angielski / Twarda / 2005 / 304 str.

Janice Wearmouth; Ted Glynn; Mere Berryman
Perspectives on Student Behaviour in Schools: Exploring Theory and Developing Practice Berryman, Mere 9780415354011 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Perspectives on Student Behaviour in Schools: Exploring Theory and Developing Practice

ISBN-13: 9780415354011 / Angielski / Twarda / 2005 / 304 str.

Janice Wearmouth; Ted Glynn; Mere Berryman
cena 731,67 zł
(netto: 696,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The authors of this comprehensive text discuss the root causes of disruptive behaviour, tackle assessment issues and develop effective intervention strategies that will be of practical use to teachers and other educators. Whilst theorising behaviour management from a range of perspectives: psychodynamic, behavioural and socio-cultural, the authors remain firmly focused on practical issues of policy making, assessment and intervention, and address a wide range of related issues, such as:

  • policy in relation to behaviour in schools at local authority, national and international level
  • cultural concerns, race, gender, school discipline and exclusion
  • medical perspectives of topical interest such as ADHD, autism and diet
  • assessment at district, community, classroom and individual level, and how these underpin theory.
This book will appeal to anyone for whom behaviour in schools is a key concern, such as student teachers, teacher educators, senior school managers and practising teachers undertaking further study in the field.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Social Science > General
Education > Special Education - Developmental & Intellectual Disabilities
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415354011
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
304
Waga:
0.60 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.75
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Chapter 1: Understanding Inclusion and behaviour manaagement, Chapter 2: Everyday explanations: student or environment? Chapter 3: Societal understandings, Chapter 4: Cultural understandings of learning and behaviour, Chapter 5: Biological and medical explanations of behaviour, Chapter 6: Psychological understandings of behaviour, Chapter 7: Asessment of students' behaviour, Chapter 8: Working at individual level, Chapter 9: Working at class-wide level, Chapter 10: Addressing behaviour at school-wide level, Chapter 11: School, home and community working together, Chapter 12: Developing school policy

Janice Wearmouth is senior lecturer in the faculty of Education and Language Studies at the Open University. She has previously published with RoutledgeFalmer, Hodder Arnold, Wiley and Fultons.
Ted Glynn is Foundation Professor of Teacher Education at the University of Waikato, NZ.
Mere Berryman manages the Ministry of Education Research and Development Centre (Special Education Group), which seeks to improve the quality of education for Maori students with behavioural problems.

Wearmouth, Janice Wearmouth is a lecturer in the Faculty of Educatio... więcej >
Glynn, Ted Ted Glynn is Foundation Professor of Teacher Eucat... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia