• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Perspectives in Total Quality » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Perspectives in Total Quality

ISBN-13: 9780631208846 / Angielski / Twarda / 1999 / 420 str.

Michael J. Stahl; Michael J. Stahl; Michael J. Stqahl
Perspectives in Total Quality Michael J. Stahl Michael J. Stahl Michael J. Stqahl 9780631208846 ASQ Quality Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Perspectives in Total Quality

ISBN-13: 9780631208846 / Angielski / Twarda / 1999 / 420 str.

Michael J. Stahl; Michael J. Stahl; Michael J. Stqahl
cena 368,88 zł
(netto: 351,31 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 365,85 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Based on customer responses to corporate change in the quality era, Perspectives in Total Quality offers readers contemporary analysis of how firms should act. The collection consists of 14 original chapters written by leading academics and practitioners in the field. They discuss topics such as global competition, ISO 9000, leadership development, customer focus, process management, and culture change. A well-documented, scholarly approach will benefit readers who are seeking to improve their understanding of how customer response is shaping corporations. It will also help readers develop their own insights on how global competition through quality and re-organization can help them compete successfully in the next century.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Kompleksowe zarządzanie jakością
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Wydawca:
ASQ Quality Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780631208846
Rok wydania:
1999
Ilość stron:
420
Waga:
0.70 kg
Wymiary:
23.42 x 15.7 x 2.9
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

List of Figures.

List of Tables.

List of Contributors.

Acknowledgments.

1. Introduction: Michael J. Stahl (University of Tennessee at Knoxville).

Part I: Customers:.

2. Building Advantage Through Customer Value: Robert B. Woodruff and Sarah Fisher Gardial (University of Tennessee at Knoxville).

3. The Emerging Academic Research on the Link Between Total Quality Management and Corporate Financial Performance: A Critical Review: George S. Easton and Sherry L. Jarrell (Emory University).

4. Academic Culture and the American Quality Movement: Linking Fundamental Research and Quality Practice: Marietta L. Baba (Wayne State University).

Part II: Systems:.

5. High Performing Organizations: Garry J. Huysse (Procter & Gamble) and Sheron Kennedy (Lucent Technologies).

6. Organizational Culture and the TQ Organization: Kyle M. Lundby, Jacquelyn S. DeMatteo and Michael C. Rush (University of Tennessee at Knoxville).

7. An Organizational Model for Implementing a Total Quality Management System: Andrew G. Kemeny (Kemeny Consulting).

Part III: Processes:.

8. Process Management and Process Reengineering: William C. Parr (University of Tennessee at Knoxville).

9. The Role of Process Managers and Understanding Process Variation: Mary G. Leitnaker (University of Tennessee at Knoxville).

10. Design Quality and New Product Development Michael E. Kennedy (Lexmark International) and Carmen J. Trammell and Clement C. Wilson (University of Tennessee at Knoxville).

11. Product Development Speed and Quality: A New Set of Synergies? Barbara B. Flynn and E. James Flynn (Wake Forest University), Susan K. Amundson (Arizona State University) and Roger G. Schroeder (University of Minnesota).

12. Building the Lean Enterprise: Thomas G. Greenwood (Carrier Corporation) and Kenneth E. Kirby (University of Tennessee at Knoxville).

Part IV: Continuous Improvement and Assessment:.

13. Using the Baldridge Framework for Self–Assessment and Continuous Improvement: John P. Evans (University of North Carolina at Chapel–Hill).

14. Using ISO 9000 and the European Quality Award Approach to Improve Competitiveness: John J. Kirchenstein (University of Tennessee at Knoxville) and Reg Blake (British Standards Institution).

15. The Competitive Advantages of the TQM Firm: John W. Mogab (Southwest Texas) and William E. Cole (University of Tennessee at Knoxville).

Index.

Michael J. Stahl, PhD, is Program Director, Physician Executive MBA and Distinguished Professor of Management in the College of Business at the University of Tennessee at Knoxville. He has written 50 journal articles and authored, co–authored, or edited ten books in Strategy, Management and Total Quality.

Based on customer responses to corporate change in the quality era, Perspectives in Total Quality offers readers contemporary analysis of how firms should act. The collection consists of 14 original chapters written by leading academics and practitioners in the field. They discuss topics such as global competition, ISO 9000, leadership development, customer focus, process management, and culture change.

A well–documented, scholarly approach will benefit readers who are seeking to improve their understanding of how customer response is shaping corporations. It will also help readers develop their own insights on how global competition through quality and re–organization can help them compete successfully in the next century.

Stahl, Michael J. "Michael Stahl" is currently Director of the Physi... więcej >
Stahl, Michael J. "Michael Stahl" is currently Director of the Physi... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia