• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Personalization of Digital Content: Empirical Studies on the Effects of Personalization on User Behavior in Digital Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Personalization of Digital Content: Empirical Studies on the Effects of Personalization on User Behavior in Digital Media

ISBN-13: 9783757577285 / Niemiecki / Miękka / 188 str.

Verena Thürmel
Personalization of Digital Content: Empirical Studies on the Effects of Personalization on User Behavior in Digital Media Thürmel, Verena 9783757577285 epubli - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Personalization of Digital Content: Empirical Studies on the Effects of Personalization on User Behavior in Digital Media

ISBN-13: 9783757577285 / Niemiecki / Miękka / 188 str.

Verena Thürmel
cena 133,83
(netto: 127,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 133,83
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

In recent decades, the media industry has undergone a digital transformation, resulting in the ubiquity of digital media in our daily lives. At the same time, technological advances have enabled firms to collect and analyze user data and derive detailed information about users' needs and preferences. As a result, media companies can gain extensive insights into their customers' interests, consumption patterns, personality traits, or social interactions, opening up the opportunity to personalize the user experience. While technology-savvy firms are already embracing this opportunity and personalizing large parts of the user experience, others are still figuring out if and how to implement content personalization. However, even established firms face challenges, such as mitigating users' perception to be misunderstood or choosing appropriate personalization approaches. Therefore, this dissertation investigates how personalized recommendations and their design cues affect user behavior in media settings in four empirical studies. The results provide practitioners with insights into the economic consequences of content personalization and guidelines for delivering a compelling personalized user experience.

Personalized recommendations have become ubiquitous in today's media landscape. This dissertation examines the opportunities of personalizing digital content.

Wydawca:
epubli
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783757577285
Ilość stron:
188
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
1.0 x 14.8 x 21.0
Oprawa:
Miękka

Verena Thürmel promovierte an der Ludwig-Maximilians-Universität München (LMU), wo sie als wissenschaftliche Mitarbeiterin am Institut für Digitales Management und Neue Medien (DMM) tätig war. Außerdem absolvierte sie an der LMU ihr Bachelor- und Masterstudium (B.Sc. und M.Sc.) in Betriebswirtschaftslehre sowie das postgraduale Studium zum Master of Business Research (MBR). Ihr Forschungsschwerpunkt liegt auf den Themen digitales Nutzererlebnis und Personalisierung.

Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia