• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Out of Print: Newspapers, Journalism and the Business of News in the Digital Age » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Out of Print: Newspapers, Journalism and the Business of News in the Digital Age

ISBN-13: 9780749476175 / Angielski / Twarda / 2015 / 256 str.

Out of Print: Newspapers, Journalism and the Business of News in the Digital Age  9780749476175 Kogan Page - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Out of Print: Newspapers, Journalism and the Business of News in the Digital Age

ISBN-13: 9780749476175 / Angielski / Twarda / 2015 / 256 str.

cena 648,08
(netto: 617,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 503,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

News and journalism are in the midst of upheaval. How does news publishing change when a newspaper sells as few as 300,000 copies but its website attracts 31 million visitors? The internet is not simply allowing faster, wider distribution of material: digital technology is demanding transformative change. Journalism needs to be rethought on a global scale and remade to meet the demands of new conditions.
"Out of Print" examines the past, present and future for a fragile industry battling a perfect storm of falling circulations, reduced advertising revenue, rising print costs and the impact of citizen journalists and free news aggregators. Author George Brock proposes an optimistic outlook on journalism's future, taking the view that it was always unstable and likely, always will be. He argues that journalism can flourish in a new communications age, and explains how current theory and practice have to change to fully exploit developing opportunities.
Incisive and authoritative, " Out of Print" analyzesthe role and influence of journalism in the digital age and asks how it needs to adapt to survive.
"

News and journalism are in the midst of upheaval: shifts such as declining print subscriptions and rising website visitor numbers are forcing assumptions and practices to be rethought from first principles. The internet is not simply allowing faster, wider distribution of material: digital technology is demanding transformative change. Out of Print analyzes the role and influence of newspapers in the digital age and explains how current theory and practice have to change to fully exploit developing opportunities.In Out of Print George Brock guides readers through the history, present state and future of journalism, highlighting how and why journalism needs to be rethought on a global scale and remade to meet the demands and opportunities of new conditions. He provides a unique examination of every key issue, from the phone-hacking scandal and Leveson Inquiry to the impact of social media on news and expectations. He presents an incisive, authoritative analysis of the role and influence of journalism in the digital age.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Language Arts & Disciplines > Publishers & Publishing Industry
Language Arts & Disciplines > Journalism
Wydawca:
Kogan Page
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780749476175
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
256
Waga:
0.53 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia