• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Organization Behaviour for Leisure Services » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Organization Behaviour for Leisure Services

ISBN-13: 9780750657822 / Angielski / Miękka / 2003 / 278 str.

Conrad Lashley; Darren Lee-Ross
Organization Behaviour for Leisure Services Conrad Lashley Darren Lee-Ross 9780750657822 Butterworth-Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Organization Behaviour for Leisure Services

ISBN-13: 9780750657822 / Angielski / Miękka / 2003 / 278 str.

Conrad Lashley; Darren Lee-Ross
cena 222,96
(netto: 212,34 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Organization Behaviour for Leisure Services provides the reader with the conceptual tools necessary for analysing organizational behaviour in the context of hospitality, leisure and tourism provision, and understaanding events in order to take appropriate management action.

Taking the view that leisure services involve an array of industry sectors - they are related, for instance, to work-time spent eating, drinking and staying away from home, as well as the more obvious recreational pursuits - the text uses examples and case studies from a wide range of international businesses such as hotels, restaurants, museums, shopping malls and sports stadia. Specific examples used are from Marriotts, McDonald's, Trafford Centre and many more. With a user-friendly structure and style, the text is an ideal introduction to the fundamental issues involved - perfect for students and managers alike.

This book discusses and questions a number of key elements, including:

  • The individual and the organization
  • Groups in the organization
  • Organizational structures and behaviour
  • Management within the organization
  • Commercial hospitality, leisure and tourism in a service context
There is a Tutor Resource pack available to lecturers who adopt this text. Accredited lecturers can request access to download this material by going to http: //books.elsevier.com/academic/defaultmanuals.asp? to request access.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > Organizational Behavior
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Butterworth-Heinemann
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750657822
Rok wydania:
2003
Ilość stron:
278
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
24.13 x 18.54 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"This book makes for a useful textbook for intermediate students and early-stage leisure management professionals and consultants that are looking for a wide-ranging, cursory, overview of organizational behaviour in leisure service organizations."
-Annals of Leisure Research

Introduction: hospitality, leisure and tourism definitions and debates; Hospitality, leisure and tourism management and organizational behaviour; The context of the leisure services organizations; Organizational structure design; Metaphors for understanding leisure services; Emotions in hospitality, leisure and tourism organizations; The individual in the service organization; Groups, leadership and power; Culture and the leisure services community; The empowered hospitality, leisure and tourism organization; Effective comunication in hospitality, leisure and tourism organizations; Managing diversity in the organization; Management as an integrating activity; Trends and futures in hospitality, leisure and tourism organizations.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia