• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Nuts, Bolts and Magnetrons: A Practical Guide for Industrial Marketers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Nuts, Bolts and Magnetrons: A Practical Guide for Industrial Marketers

ISBN-13: 9780471853251 / Angielski / Miękka / 2000 / 320 str.

Paul Millier; Roger Palmer; Roger Palmer
Nuts, Bolts and Magnetrons: A Practical Guide for Industrial Marketers Millier, Paul 9780471853251 John Wiley & Sons - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Nuts, Bolts and Magnetrons: A Practical Guide for Industrial Marketers

ISBN-13: 9780471853251 / Angielski / Miękka / 2000 / 320 str.

Paul Millier; Roger Palmer; Roger Palmer
cena 215,60 zł
(netto: 205,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 213,39 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Industrial or business to business marketing places very different demands on the marketing function to those traditionally seen in consumer marketing. A key problem is that managers in the business-to-business field often possess strong technical and professional skills, but have only a weak understanding of formal marketing concepts and how to make them work to gain business benefits.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Industrial
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
John Wiley & Sons
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780471853251
Rok wydania:
2000
Ilość stron:
320
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.57 x 16.92 x 1.88
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Acknowledgements

The book′s route maps

Part I You and This Book

1 You and this book

Part II Finding Your way through the Company

2 Your job outline

3 Your position within the company

Part III Finding your way through Marketing

4 What is marketing?

5 Principles of industrial marketing

6 Technology and marketing

Part IV Your Working Skills

7 Effectiveness and efficiency

8 Interpersonal skills

9 Presentation skills

10 Problem definition and decision–making

11 Time management

Part V Industrial Marketing in Practice

12 Setting a marketing strategy

13 Planning marketing action

14 The product offering

15 The product

16 Valuing the product

17 Dealing with clients

18 Dealing with partners

Part VI Dealing With Your Internal Environment

19 Selling and marketing within the company

20 Dealing with sales

21 Working with technicians

22 Co–ordination with other departments

Part VII The Marketing Expert′s Toolbox

23 Marketing research and marketing information

24 Marketing segmentation

25 Technical analysis in marketing

26 Marketing analysis

27 Diagnosing the marketing situation

28 Marketing planning templates

Bibliography

Index

Paul Millier, Lyon University Management School
Paul Millier is visiting professor at Cranfield School of Management and professor of marketing at Lyon University Management School. His last book, a up–dated translation from the French on the marketing of high techgoods is currently in production.

Industrial or business–to–business marketing places very specific demands on those responsible for it. Yet all too often the strengths of these managers are technical, founded on expertise and product knowledge. There is seldom any formal understanding of marketing principles and the business benefits they can bring. In such conditions perspectives are narrowed, opportunities are missed, and marketing remains a functional support activity rather than a strategic resource. Building on a basis of recent Cranfield research and their own extensive work with experienced practising managers, Paul Millier and Roger Palmer have devised the perfect solution. A complete reference and toolkit for managers in the field, Nuts, Bolts and Magnetrons showcases a wealth of examples from European industry, and provides the information and guidance industrial marketers need to develop and prosper. Readers will learn how to be not only functionally efficient, but also effective, by managing relationships within and outside the firm. If you are involved in industrial marketing then you must be properly equipped. Blending insight, information, and inspiration in equal measure, this book offers all you need for success – the Nuts, Bolts and Magnetrons of modern marketing.

Millier, Paul Professeur a l'Ecole de Management de Lyon... więcej >
Palmer, Roger Roger Palmer is with the Cranfield School of Manag... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia