• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

New Literacies Practices; Designing Literacy Learning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

New Literacies Practices; Designing Literacy Learning

ISBN-13: 9781433104459 / Angielski / Twarda / 2009 / 188 str.

Knobel, Michele
New Literacies Practices; Designing Literacy Learning Knobel, Michele 9781433104459 Peter Lang Publishing Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

New Literacies Practices; Designing Literacy Learning

ISBN-13: 9781433104459 / Angielski / Twarda / 2009 / 188 str.

Knobel, Michele
cena 590,43
(netto: 562,31 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 587,24
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

New literacies have been researched with various age groups in a variety of settings, illustrating how text uses differ across contexts and highlighting stark divides between schooled and out-of-school literacies. Not surprisingly, schools have difficulty staying abreast of the technological and social aspects associated with new literacies. New Literacies Practices: Designing Literacy Learning takes into account these two concerns the dichotomy of contextual uses of new literacies across spaces, and concerns that schooled instructional attempts with new literacies reify conventional literacy practices. Authors in this volume include classroom teachers and researchers who begin from a stance that in an interconnected, multimodal world, new literacies exist across spaces. It is no longer appropriate to consider if literacies between contexts, such as out-of-school and in-school, dovetail. Instead, we must shape examinations according to how they dovetail. The essays in this volume forge the amorphous divide between out-of-school and in-school literacies through a design of pedagogy and examine how teachers and researchers collaborate to design instruction that accounts for students new literacies. This book acknowledges that new literacies must be embedded into the curriculum, not just included as an add-on course or activity to the school day."

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Education > Adult & Continuing Education
Education > Schools - Levels - Elementary
Wydawca:
Peter Lang Publishing Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433104459
Rok wydania:
2009
Numer serii:
000252796
Ilość stron:
188
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Margaret C. Hagood: Introduction: Designing Learning with New Literacies - Michael Bitz: The Tupac Effect: A Case for Socially Relevant Education - Amy Suzanne Johnson/Achariya Tanya Rezak: «We Want Some Pancakes!» Teaching for Critical Media Literacies with Pancake Mountain - Barbara J. Guzzetti: Adolescents' Explorations with Do-It-Yourself Media: Authoring Identity in Out-of-School Settings - A. Jonathan Eakle: Crossing Spaces of In-School and Out-of-School Literacies Through Museum and Classroom Design, Production, and Consumption Practices - Melissa I. Venters: Day of Tears: Day of Desperation: Using Blogging to Make Social Studies Content Engaging and Comprehensible - Emily N. Skinner/Melanie J. Lichtenstein: Digital Storytelling Is Not the New PowerPoint: Adolescents' Critical Constructions of Presidential Election Issues - Jennifer Rowsell: Artifactual English: Transitional Objects as a Way into English Teaching - Mary C. Provost/Andrea M. Babkie: New Literacies and Special Education: Current Practice and Future Promise - Paula E. Egelson: Vignettes of Successful Middle School Teachers Who Use New Literacies.

The Editor: Margaret C. Hagood is Associate Professor of Literacy Education at the College of Charleston, where she directs research of the Center for the Advancement of New Literacies. She has co-authored Popular Culture in the Classroom and a forthcoming book about using pop culture in instruction. Her work on new literacies and identities appears in Reading Research Quarterly, Middle School Research Journal, and Reading and Writing Quarterly.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia