• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Multidisciplinary Research on Teaching and Learning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Multidisciplinary Research on Teaching and Learning

ISBN-13: 9781137467737 / Angielski / Twarda / 2015 / 298 str.

Wolfgang Schnotz; Alexander Kauertz; Heidrun Ludwig
Multidisciplinary Research on Teaching and Learning Wolfgang Schnotz Alexander Kauertz Heidrun Ludwig 9781137467737 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Multidisciplinary Research on Teaching and Learning

ISBN-13: 9781137467737 / Angielski / Twarda / 2015 / 298 str.

Wolfgang Schnotz; Alexander Kauertz; Heidrun Ludwig
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This collection indicates how research on teaching and learning from multiple scientific disciplines such as educational science and psychology can be successfully pursued by a co-operation between researchers and school teachers. The contributors adopt different methodological approaches, ranging from field research to laboratory experiments.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Methods & Strategies
Education > Teaching - Subjects - Science & Technology
Education > Educational Policy & Reform
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137467737
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2015
Ilość stron:
298
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 1.91
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta

PART I: SELF-REGULATION AND INSTRUCTION 1. Educational Processes in Early Childhood Education: Activities of Target Children in Preschools; Wilfried Smidt 2. The Stability and Variability of Goals in Learning Contexts: A Systematic Literature Review and a Quantitative Investigation; Kathrin Bürger 3. Self-Regulation in Computer-Based Learning Environments: Effects of Learner Characteristics and Instructional Support; Loredana Mihalca, Wolfgang Schnotz and Christoph Mengelkamp 4. Does the Quality of the Application of Learning Strategies Foster Text Comprehension? A Reanalysis of Video Data; Christoph Schneider, Christian Weber, Peter H. Ludwig and Katrin Weisenburger 5. Supporting Students' Self-Regulated Learning with Teachers' Feedback: Professional Experience as a Moderator of Teachers' Attitude-Behavior Contingency; Eva Christophel and Christiane Baadte PART II: LANGUAGE LEARNING AND LANGUAGE COMPREHENSION 6. A Cognitive Linguistic Approach to Teaching English Prepositions; Xin Song, Wolfgang Schnotz and Constanze Juchem-Grundmann 7. The Individual Theories of Teachers about Vocabulary Work with Mono- and Plurilingual Students in the German Language Classroom; Olena Bien, Stephan Merten and Wolfgang Schnotz 8. Child Respondents – Do They Really Answer What Scientific Questionnaires Ask For?; Gerlinde Lenske and Andreas Helmke 9. Video-Based Analyses of Reading Instruction in the Fourth Grade Based on the Observation System LUPE; Nora Heyne PART III: MATHEMATICS AND SCIENCE EDUCATION 10. Which Heuristic Operations do Primary School Students Use When Solving Complex Story Problems?; Johannes Groß, Natalie Gouasé, Renate Rasch and Wolfgang Schnotz 11. Forms of Representation for Solving Mathematical Word Problems – Development of an Intervention Study;Nina Sturm and Renate Rasch 12. Understanding Basic Concepts in Ray Optics: A Representational Approach; Rosa Hettmannsperger, Wolfgang Schnotz, Andreas Müller and Jochen Scheid 13. Scientific Experiments, Multiple Representations, and Their Coherence: A Task-Based Elaboration Strategy for Ray Optics; Jochen Scheid, Andreas Müller, Rosa Hettmannsperger and Wolfgang Schnotz 14. Smartphones and Co. in Physics Education: Effects of Learning with New Media Experimental Tools in Acoustics; Jochen Kuhn and Patrik Vogt 15. Video Analysis Exercises in Regular Introductory Mechanics Physics Courses: Effects of Conventional Methods and Possibilities of Mobile Devices; Pascal Klein, Jochen Kuhn, Andreas Müller and Sebastian Gröber

Christiane Baadte, University of Koblenz-Landau, Germany Olena Bien, University of Koblenz-Landau, Germany Kathrin Bürger, RWTH Aachen University, Germany Eva Christophel, University of Koblenz-Landau, Germany Natalie Gouasé, University of Koblenz-Landau, Germany Sebastian Gröber, University of Kaiserslautern, Germany Johannes Groß, Primary School Teacher, Germany Andreas Helmke, University of Kaiserslautern, Germany Rosa Hettmannsperger, Ludwigsburg University of Education, Germany Nora Heyne, University of Kaiserslautern, Germany Constanze Juchem-Grundmann, University of Kaiserslautern, Germany Pascal Klein, University of Kaiserslautern, Germany Jochen Kuhn, University of Kaiserslautern, Germany Gerlinde Lenske, University of Duisburg-Essen, Germany Peter H. Ludwig, University of Koblenz-Landau, Germany Christoph Mengelkamp, University of Wuerzburg, Germany Stephan Merten, University of Koblenz-Landau, Germany Loredana Mihalca, University of Koblenz-Landau, Germany Renate Rasch, University of Koblenz-Landau, Germany Jochen Scheid, University of Koblenz-Landau, Germany Christoph Schneider, University of Koblenz-Landau, Germany Wilfried Smidt, University of Koblenz-Landau, Germany Xin Song, Fujian Normal University, China Nina Sturm, University of Koblenz-Landau, Germany Patrik Vogt, University of Education Freiburg, Germany Christian Weber, University of Koblenz-Landau, Germany Katrin Weisenburger, University of Koblenz-Landau, Germany

Schnotz, Wolfgang Richard Lowe is Professor of Learning Technologies... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia