• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Moving Into Mass Customization: Information Systems and Management Principles » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Moving Into Mass Customization: Information Systems and Management Principles

ISBN-13: 9783540436119 / Angielski / Miękka / 2002 / 248 str.

Vincent L. Tkindt; Peter Reuter; Claus Rautenstrauch
Moving Into Mass Customization: Information Systems and Management Principles Rautenstrauch, Claus 9783540436119 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Moving Into Mass Customization: Information Systems and Management Principles

ISBN-13: 9783540436119 / Angielski / Miękka / 2002 / 248 str.

Vincent L. Tkindt; Peter Reuter; Claus Rautenstrauch
cena 403,47
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Mass Customization leads the strategy of todays well succeeded companies. It indulges the customer with the so long yearned for product and/or service that exactly fits his desires and specifications. This book compiles a hand-selected variety of testimonies from Mass Customization experts worldwide with different experiences both on an academic research basis as well as on practical case studies. This diversity makes it a compulsory guide to use in any enterprise throughout the world that wants to take its business into new and more ambitious dimensions. Furthermore, its contents are structured in a way that will help everyone that wants to learn, teach or put into practice the concepts of Mass Customization.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Economics - General
Computers > Management Information Systems
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783540436119
Rok wydania:
2002
Wydanie:
2002
Ilość stron:
248
Waga:
0.83 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

From the reviews:

"This book compiles a hand-selected variety of testimonies from Mass Customization experts worldwide with different experiences both on an academic research basis as well as on practical case studies. This diversity makes it a compulsory guide to use in any enterprise throughout the world that wants to take its business into new and more ambitious dimensions. Furthermore, its contents are structured in a way that will help everyone who wants to learn, teach or put into practice the concepts of Mass Customization." (Wissenschaftsmanagement, Vol. 12 (2), March/April, 2006)

I: THE STRATEGY OF MASS CUSTOMIZATION.- On the Economics of Mass Customization.- A Procedure for Building Product Models.- Mass Customization Facing Logistics Challenges.- From Mass Production to Mass Customization: Impact on Integrated Supply Chains.- Key Value Attributes in Mass Customization.- II: PREPARATION AND IMPLEMENTATION.- Web Tools for Supporting Mass Customization.- Manufacturing Planning and Control Content Management in Virtual Enterprises Pursuing Mass Customization Claus Rautenstrauch, Holger Taggermann, Klaus Turowski.- Customer Interaction and Digitizability — A Structural Approach to Mass Customization.- Intermediaries for the Provision of Mass Customized Digital Goods in Electronic Commerce.- Knowledge Fusion in the Business Information Environment for e-Manufacturing Pursuing Mass Customization.- Experiences of Applying Systematic Modularisation Methods in Light Assembly Industry.- III: A VALUE CHAIN.- Mass Customization and Beyond — Evolution of Customer Centricity in Financial Services.- Modularity in Three Dimensions: A Study of Mass Customization in the Dutch House Building Industry.- Customization of Capital Goods — Implications for After Sales.- The Authors.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia