• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Modelling-Based Teaching in Science Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Modelling-Based Teaching in Science Education

ISBN-13: 9783319290386 / Angielski / Twarda / 2016 / 264 str.

John Gilbert; Rosaria Justi
Modelling-Based Teaching in Science Education Gilbert, John K. 9783319290386 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Modelling-Based Teaching in Science Education

ISBN-13: 9783319290386 / Angielski / Twarda / 2016 / 264 str.

John Gilbert; Rosaria Justi
cena 645,58 zł
(netto: 614,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Finally, the challengesthat modelling-based education pose to science education researchers, advancedstudents of science education and curriculum design, teacher educators, publicexaminers, and textbook designers, are all outlined.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Professional Development
Science > Study & Teaching
Education > Teacher Training & Certification
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Models and Modeling in Science Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319290386
Rok wydania:
2016
Wydanie:
2016
Numer serii:
000322497
Ilość stron:
264
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
16.4 x 24.2 x 3.2
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

"Gilbert and Justi's book makes a real and multi-faceted contribution to modelling-based teaching and to raising awareness of its possibilities for addressing contemporary educational issues and aims in science education. ... a significant source of ideas, suggestions and information for science education researchers and science teachers who are actively or potentially interested in teaching and learning about models and modelling, which reflect, I consider, the essential character of scientific knowledge and practice." (Maria Develaki, Science and Education, Vol. 26, 2017)

Chapter 1. Facing the challenges to science education in schools: The contribution of modelling.- Chapter 2. Models of modelling.- Chapter 3. Towards authentic learning in science education.- Chapter 4. Approaches to modelling-based teaching.- Chapter 5. Learning scientific concepts from modelling-based teaching.- Chapter 6. The role of argumentation in modelling-based teaching.- Chapter 7. The contribution of visualisation to modelling-based teaching.- Chapter 8. Analogies in modellling-based teaching and learning.- Chapter 9. Learning about science through modelling-based teaching.- Chapter 10. Learning progression during modelling-based teaching.- Chapter 11. Educating teachers to facilitate modelling-based teaching.- Chapter 12. Modelling-based teaching and learning: Current challenges and novel perspectives.

This book argues that modelling should be a component of all school curricula that aspire to provide ‘authentic science education for all’. The literature on modelling is reviewed and a ‘model of modelling’ is proposed. The conditions for the successful implementation of the ‘model of modelling’ in classrooms are explored and illustrated from practical experience. The roles of argumentation, visualisation, and analogical reasoning, in successful modelling-based teaching are reviewed. The contribution of such teaching to both the learning of key scientific concepts and an understanding of the nature of science are established. Approaches to the design of curricula that facilitate the progressive grasp of the knowledge and skills entailed in modelling are outlined. Recognising that the approach will both represent a substantial change from the ‘content-transmission’ approach to science teaching and be in accordance with current best-practice in science education, the design of suitable approaches to teacher education are discussed. Finally, the challenges that modelling-based education pose to science education researchers, advanced students of science education and curriculum design, teacher educators, public examiners, and textbook designers, are all outlined.

Gilbert, John John H. C. Gilbert was educated at Rydens Secondar... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia