• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Model czlowieka hedonistycznego a spoleczna odpowiedzialnośc konsumentów .....(Polish Edition) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Model czlowieka hedonistycznego a spoleczna odpowiedzialnośc konsumentów .....(Polish Edition)

ISBN-13: 9781494221393 / Polski / Miękka / 2013 / 212 str.

Grzegorz Hoppe
Model czlowieka hedonistycznego a spoleczna odpowiedzialnośc konsumentów .....(Polish Edition) Hoppe, Grzegorz 9781494221393 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Model czlowieka hedonistycznego a spoleczna odpowiedzialnośc konsumentów .....(Polish Edition)

ISBN-13: 9781494221393 / Polski / Miękka / 2013 / 212 str.

Grzegorz Hoppe
cena 40,15 zł
(netto: 38,24 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 39,93 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Homo oeconomicus juz dawno przestal byc modelem czlowieka, ktory jest zgodny z rzeczywistymi zachowaniami ludzkimi. Fakt ten zostal potwierdzony przez badania noblistow z poczatku obecnego wieku. J. Stiglitz, D. Kahneman, M. Spence, G. Akerlof oraz V. Smith udowodnili, ze czlowiek nie jest ani racjonalny ani obiektywny, a w swoich decyzjach kieruje sie czesto emocjami i subiektywizmem. Autor, chcac wypelnic powsta a luke, wprowadza nowy model czlowieka. Za pomoca 7 aksjomatow zostaje zdefiniowany czlowiek hedonistyczny (homo hedonistic), ktory wedlug autora poprawnie odzwierciedla zachowania konsumenckie ludzi. Model ten zostaje zweryfikowany poprzez sprawdzenie jego spojnosci z podstawowymi prawami ekonomii dotyczacymi zachowan konsumenckich oraz najwazniejszymi koncepcjami psychologicznymi czlowieka. Autor pokazuje rowniez wplyw religii i kultury na ksztaltowanie sie zachowan ludzkich. Druga czesc monografii dotyczy problemu spolecznej odpowiedzialnosci konsumentow w ujeciu zaproponowanego modelu czlowieka. Nastepnie wskazano determinanty powstania i wzrostu spolecznej odpowiedzialnosci konsumentow oraz przedstawiono perspektywy rozwoju tej odpowiedzialnosci w skali globalnej. Homo economicus has long ceased to be the model of a human being that is in line with actual human behavior. This fact has been confirmed by studies that were carried out by Nobel Prize winners at the beginning of this century; J. Stiglitz, D. Kahneman, M. Spence, G. Akerlof, and V. Smith proved that people are neither rational nor objective and that their decisions are often guided by emotions and subjectivity. In order to fill in the existing gap in the research, the author introduces a new model of a human being. The author uses seven axioms to define the concept of a hedonistic human being (Homo hedonismus) which, in the author's opinion, correctly reflects people's consumer behavior. This model is verified by checking how it pertains to the basic economic laws of consumer behavior and to the most important psychological conceptions of humankind. Furthermore, the influences of religion and culture on human behavior are presented. The second part of this monograph deals with the social responsibility of consumers from the perspective of the proposed model of a human being. The book then defines factors determining the emergence and growth of consumers' social responsibility and presents its development prospects on a global scale. ( Polish Edition )"


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Createspace
Język:
Polski
ISBN-13:
9781494221393
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
212
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.14
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Hoppe, Grzegorz Grzegorz Hoppe is a Doctor of Economics in the fie... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia