• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Mobile Persuasion Design: Changing Behaviour by Combining Persuasion Design with Information Design » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Mobile Persuasion Design: Changing Behaviour by Combining Persuasion Design with Information Design

ISBN-13: 9781447169871 / Angielski / Miękka / 2018 / 659 str.

Aaron Marcus
Mobile Persuasion Design: Changing Behaviour by Combining Persuasion Design with Information Design Marcus, Aaron 9781447169871 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Mobile Persuasion Design: Changing Behaviour by Combining Persuasion Design with Information Design

ISBN-13: 9781447169871 / Angielski / Miękka / 2018 / 659 str.

Aaron Marcus
cena 322,77 zł
(netto: 307,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 308,41 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book reviews five new smartphone/tablet applications that use persuasion and information design to influence behavior. Three, the Green, Health and Money Machines, won awards from the International Institute for Information Design, Vienna.

Mobile Persuasion Design presents ten conceptual design projects (or 'Machines') for new mobile application's (smartphone or tablet with Web portals) that combine theories of persuasion and information design to change people's behaviour.Areas such as the environment, health, learning and happiness are explored, looking at ways of marrying people's wants and needs to make simple, usable and desirable mobile applications. A user-centred design approach has been used, adopting user experience (UX) methods, in-depth case studies and market analysis to see what a modern user needs from their mobile application. By applying concepts like persuasion theory and information architecture, try to find ways to satisfy these needs and positively change their user habits.In 2011, the Green, Health, and Money Machines won design awards in an international competition hosted by the International Institute for Information Design, Vienna.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Reference > General
Science > Environmental Science (see also Chemistry - Environmental)
Education > Adult & Continuing Education
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Human-Computer Interaction Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781447169871
Rok wydania:
2018
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
659
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik

Foreword - Tom MacTavish. - Foreword - Ben Shneiderman.- Foreword - Peter Simlinger.- Preface.- Glossary of Key Terms.- Introduction.- The Green Machine.- The Health Machine.- The Money Machine.- The Story Machine.- The Travel Machine.- The Innovation Machine.- The Driving Machine.- The Learning Machine.- The Happiness Machine.- The Marriage Machine.- Conclusion.

Aaron Marcus, President of Aaron Marcus and Associates, Inc. (AM+A), and Editor-in-Chief Emeritus of User Experience Magazine, is a pioneer of user experience design, publisher of eight books and more than 300 articles, former “Fast Forward” column editor of Interactions for five years, and the first user-interface designer to be elected to both the HCI Academy and to the AIGA Fellows.

AM+A has been in business for more than a quarter-century, providing user-centered solutions on projects ranging from start-up ventures to business applications launched by some of the largest companies in the world. AM+A has served approximately 300 clients and completed approximately 500 projects.

Mobile Persuasion Design presents ten conceptual design projects (or ‘Machines’) for new mobile application's (smartphone or tablet with Web portals) that combine theories of persuasion and information design to change people’s behaviour.

Areas such as the environment, health, learning and happiness are explored, looking at ways of marrying people’s wants and needs to make simple, usable and desirable mobile applications. A user-centred design approach has been used, adopting user experience (UX) methods, in-depth case studies and market analysis to see what a modern user needs from their mobile application. By applying concepts like persuasion theory and information architecture, try to find ways to satisfy these needs and positively change their user habits.

In 2011, the Green, Health, and Money Machines won design awards in an international competition hosted by the International Institute for Information Design, Vienna.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia