• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Metrics: How to Improve Key Business Results » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Metrics: How to Improve Key Business Results

ISBN-13: 9781430237266 / Angielski / Miękka / 2011 / 370 str.

Martin Klubeck
Metrics: How to Improve Key Business Results Klubeck, Martin 9781430237266 APRESS - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Metrics: How to Improve Key Business Results

ISBN-13: 9781430237266 / Angielski / Miękka / 2011 / 370 str.

Martin Klubeck
cena 242,07
(netto: 230,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,29
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Metrics are a hot topic. Executive leadership, boards of directors, management, and customers are all asking for data-based decisions. As a result, many managers, professionals, and change agents are asked to develop metrics, but have no clear idea of how to produce meaningful ones. Wouldn t it be great to have a simple explanation of how to collect, analyze, report, and use measurementsto improve your organization? Metrics: How to Improve Key Business Resultsprovides that explanation and the tools you'll need to make your organization more effective. Not only does the book explain the why of metrics, but it walks you through a step-by-step process for creating a report card that provides a clear picture of organizational health and how well you satisfy customer needs. Metrics will help you to measure the right things, the right way the first time. No wasted effort, no chasing data. The report card provides a simple tool for viewing the health of your organization, from the outside in. You will learn how to measure the key components of the report card and thereby improve real measures of business success, like repeat customers, customer loyalty, and word-of-mouth advertising. This book:

  • Provides a step-by-step guide for building an organizational effectiveness report card
  • Takes you from identifying key services and products and using metrics, to determining business strategy
  • Provides examples of how to identify, collect, analyze, and report metrics that will be immediately useful for improving all aspects of the enterprise, including IT
"

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Operations Research
Business & Economics > Production & Operations Management
Business & Economics > Organizational Development
Wydawca:
APRESS
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781430237266
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
370
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.08
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

  1. Introduction: Who, What, Where, When, Why, and How You Use Metrics
  2. Establishing a Common Language 
  3. Where to Begin: Planning a Good Metric
  4. Using Metrics as Indicators
  5. Using the Answer Key
  6. Start with Effectiveness
  7. Triangulation: Essential to Creating Effective Metrics
  8. Expectations: How to View Data in a Meaningful Way
  9. Creating and Interpreting the Metrics Report Card
  10. Final Product: the Metrics Report Card
  11. Employing Advanced Metrics  
  12. Creating the Service Catalog
  13. Establishing Standards and Benchmarks
  14. Respecting the Power of Metrics 
  15. Avoiding the Research Trap  
  16. Embracing Your Organization’s Uniqueness
  17. Appendix: Metrics Tools to Use and Useful Resources

Martin Klubeck is a strategy and planning consultant at the University of Notre Dame and a recognized expert in the field of practical metrics. His passion for simplifying the complex has led to the development of a simple system for developing meaningful metrics. He is author of Metrics: How to Improve Key Business Results and coauthor of Why Organizations Struggle So Hard to Improve So Little and numerous articles on metrics. Klubeck is also the founder of the Consortium for the Establishment of Information Technology Performance Standards, a nonprofit organization focused on providing much-needed standards for measures.

Klubeck, Martin Martin Klubeck is the author of Metrics: How to Im... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia