• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Messung Der E-service-qualität In Banken Und Kundenzufriedenheit » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Messung Der E-service-qualität In Banken Und Kundenzufriedenheit

ISBN-13: 9786208624699 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 64 str.

Bhuvaneswari M; Amutha P V
Messung Der E-service-qualität In Banken Und Kundenzufriedenheit M, Bhuvaneswari, P V, Amutha 9786208624699 Verlag Unser Wissen - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Messung Der E-service-qualität In Banken Und Kundenzufriedenheit

ISBN-13: 9786208624699 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 64 str.

Bhuvaneswari M; Amutha P V
cena 196,37
(netto: 187,02 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,82
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

" Assessing The Impact Of E-Service Quality On Customer Loyalty In The Banking Sector" (Bewertung der Auswirkungen von E-Service-Qualität auf die Kundenbindung im Bankensektor) befasst sich mit dem kritischen Wechselspiel zwischen digitaler Servicequalität und Kundenzufriedenheit im Bankensektor. Das Buch untersucht die wichtigsten Messgrößen und Rahmenbedingungen für die Bewertung der E-Service-Qualität und hebt dabei Faktoren wie Zuverlässigkeit, Reaktionsfähigkeit, Benutzerfreundlichkeit und Sicherheit hervor. Mit dem Schwerpunkt auf dem Verständnis der Kundenerwartungen im digitalen Zeitalter bietet es wertvolle Einblicke, wie Banken ihre Online-Dienste verbessern können, um Loyalität und Zufriedenheit zu fördern. Dieses Buch ist ein unverzichtbares Hilfsmittel für Bankfachleute, Forscher und Akademiker, die innovative Ansätze zur Verbesserung der E-Banking-Erfahrung erforschen wollen.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Verlag Unser Wissen
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9786208624699
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
64
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia