• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Mergers & Acquisitions Pay-off Optimization: The Commercial Due Diligence Imperative » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Mergers & Acquisitions Pay-off Optimization: The Commercial Due Diligence Imperative

ISBN-13: 9782322036301 / Angielski / Miękka / 2014 / 184 str.

Christophe Robinet
Mergers & Acquisitions Pay-off Optimization: The Commercial Due Diligence Imperative Christophe Robinet 9782322036301 Books on Demand - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Mergers & Acquisitions Pay-off Optimization: The Commercial Due Diligence Imperative

ISBN-13: 9782322036301 / Angielski / Miękka / 2014 / 184 str.

Christophe Robinet
cena 81,82
(netto: 77,92 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 81,60
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

''A MUST READ FOR ALL EXPERTS INVOLVED IN PRIVATE EQUITY AND M&As (*) A short relevant book mixing theory and practice to addresses a specific topic. Given that at least one M&A out of three does not deliver according to the plan, the author investigates the role of strategic marketing before the deal, in the pre-acquisition phase. He answers with pragmatism to three questions: what is commercial due diligence? What is the theory? What is the practice in real business life? The book unveils a unique marketing tool: MOSAICS, to easily structure market data / strategic information and articulate the analytical tools. (By the way, MOSAICS can be of interest beyond the sole arena of M&A). Moreover, the book features a meaningful analysis of the practice. It pleads for giving the commercial due diligence the prominence it should have, in order to increase pay-off of M&A. "A WAKE-UP CALL FOR THE BUSINESS WORLD" (*) One may challenge the interest for the business world of a work out from academic research. Well, the right answer is from professionals: the original manuscript was awarded the yearly prize by ARFA (French Association of M&A Professionals) and received support from seasoned practitioners (*). (*) refer to the quotes featured on the fourth cover and the foreword. ____________________ TARGETED AUDIENCE: Financial executives, corporate strategy executives, management consulting and education (business schools professors and students) ____________________ EBOOK OR PAPERBACK: The e-book features all figures and graphs in color whereas they appear in grey levels in the printed version. ____________________ KEY WORDS: M&A, mergers & acquisitions, pay-off, ROI, investment, value creation, deal value, deal preparation, dataroom, data room, commercial due diligence, commercial analysis, strategy, analytical tools, matrix, Ansoff matrix, BCG matrix, GE matrix, KSF, key success factor, Ohmae 3C, Porter five forces, 8Ps Krippendorf, SWOT, strategic marketing

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Books on Demand
Język:
Angielski
ISBN-13:
9782322036301
Rok wydania:
2014
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
184
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
21.021.0 x 14.821.0 x 14.8 x 1
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Christophe Robinet, MBA, MSc - Consultant-----The author has over 17-year experience in product management, innovation management and strategic planning in international B2B markets. He has been involved in strategic analysis, market risks analysis and business modeling. He successfully led market diversification and has been instrumental in elaborating M&A scenarii. Christophe Robinet operates as a consultant for investment funds, corporations' top management and entrepreneurs. Passionate about marketing, he designs modules for courses to be held in business schools or professional conferences.-----M&A practitioners who accessed Christophe Robinet's original thesis recommended to share it to a wide audience(*). Their encouraging feedback plus the ARFA 's award motivated him to re-work the manuscript to issue the present book. -----(*) refer to the quotes on the fourth cover and the foreword.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia