• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Media Management: Leveraging Content for Profitable Growth » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Media Management: Leveraging Content for Profitable Growth

ISBN-13: 9783642078866 / Angielski / Miękka / 2010 / 186 str.

Andrej Vizjak; Max Josef Ringlstetter
Media Management: Leveraging Content for Profitable Growth Vizjak, Andrej 9783642078866 Not Avail - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Media Management: Leveraging Content for Profitable Growth

ISBN-13: 9783642078866 / Angielski / Miękka / 2010 / 186 str.

Andrej Vizjak; Max Josef Ringlstetter
cena 362,27
(netto: 345,02 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 346,96
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

As the media converges with the telecommunication industry leveraging content becomes key for both formerly separate industries. As new channels are offered and used to distribute various contents - from music to games, from text to videos - companies have to think about innovative ways to even more profit from providing the channels or from providing the content or from providing both. New business models are emerging that are made for leveraging content and finding their way to the customers. This book explains why and how more content leverage becomes reality.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
Not Avail
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783642078866
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
186
Waga:
0.28 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.07
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

The Only Way for the Media Industry to Grow and Profit Is with Content.- I New Perspectives: Convergence Is Redefining Content.- The Media: An Industry with Tradition at the Crossroads.- Mobile Multimedia — A Driving Force Behind Industry Convergence.- Telecommunications and Media Companies: Competitors or Partners?.- II New Business Models: Numerous Old Models are Transforming into Many New Ones.- From Newspaper to News Filter.- Traditional Book Publishers Transforming into E-Publishers.- Delivering on the Promise of Digital Television.- Celluloid Still in the Lead, but the Movies’ Future Is Digital.- How Telecommunications Invest in the Media Industry.- Online Service Providing — Challenges in the Mass Medium Internet.- Market Newcomers in the Media Sector.- III New Success Factors: Make It or Break It.- Eco-Systems — a New Paradigm in the Media Industry.- Organization for Global Players in the Media Industry.- Profitable in E-Commerce by Focusing on Operational Efficiency.- Value Growth in the Media Industry — Success Factors for Integration.- IV New Practice: Media Companies Taking on the Challenges.- BCN — Synergies and New Businesses for a Content Powerhouse.- BOL — How to Deliver on Customer Promises and Be Profitable.- Handelsblatt.com — New Revenue Models for Traditional Print Media.- KirchMedia — Synergies by Maintaining Cross-Media Balance.- Contributors.

Dr. Andrej Vizjak ist Vice President von A. T. Kearney und Mitglied des Münchner Büros. Aufgrund seiner umfassenden praktischen Managementerfahrung in der Medienindustrie und als Berater hat er sich in der Telekommunikations- und High-Tech-Praxisgruppe von A. T. Kearney auf das Thema Medien spezialisiert.

As the media converges with the telecommunication industry leveraging content becomes key for both formerly separate industries. As new channels are offered and used to distribute various contents - from music to games, from text to videos - companies have to think about innovative ways to even more profit from providing the channels or from providing the content or from providing both. New business models are emerging that are made for leveraging content and finding their way to the customers. This book explains why and how more content leverage becomes reality.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia