• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Measuring Psychological Responses To Media Messages » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Measuring Psychological Responses To Media Messages

ISBN-13: 9780805807172 / Angielski / Twarda / 1994 / 256 str.

Lang; Annie Lang
Measuring Psychological Responses To Media Messages Lang                                     Annie Lang 9780805807172 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Measuring Psychological Responses To Media Messages

ISBN-13: 9780805807172 / Angielski / Twarda / 1994 / 256 str.

Lang; Annie Lang
cena 707,28
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Tools have been developed in cognitive psychology and psychophysiology which attempt to measure thinking without asking people how they do it. This work explores the history and theory behind the these methods, and how they might be used to further knowledge about the processes of communication.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
John M. Maceachran Memorial Lecture Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805807172
Rok wydania:
1994
Numer serii:
000012329
Ilość stron:
256
Waga:
0.60 kg
Wymiary:
23.88 x 15.19 x 2.16
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

"...each chapter does an exceptional job of explaining the usefulness of the technique it presents....many also provide very rich and informative theoretical and historical contexts for the measurement techniques and procedures under consideration....will likely be a very useful and appropriate reader for many graduate courses in quantitative research methods....I look forward to reading the research that results from scholars who are armed with the information presented in this volume..."
—Journal of Broadcasting & Electronic Media

"Whether the reader is interested in qualitative or quantitative research or is exploring practical or theoretical research questions, this book will prove helpful. In addition to being a good resource for scholars, it might be a useful supplementary text for a graduate research methods course."
—Public Relations Review

Contents: Preface. M.A. Shapiro, Think-Aloud and Thought-List Procedures in Investigating Mental Processes. F. Biocca, P. David, M. West, Continuous Response Measurement (CRM): A Computerized Tool for Research on the Cognitive Processing of Communication Messages. E. Thorson, Using Eyes on Screen as a Measure of Attention to Television. M.D. Basil, Secondary Reaction-Time Measures. A. Lang, What Can the Heart Tell Us About Thinking? R. Hopkins, J.E. Fletcher, Electrodermal Measurement: Particularly Effective for Forecasting Message Influence on Sales Appeal. M.A. Shapiro, Signal Detection Measures of Recognition Memory. G.T. Cameron, D.A. Frieske, The Time Needed to Answer: Measurement of Memory Response Latency. B. Reeves, S. Geiger, Designing Experiments That Assess Psychological Responses to Media Messages. J.H. Watt, Detection and Modeling of Time-Sequenced Processes. E.P. Lorch, Measuring Children's Cognitive Processing of Television. A. Lang, Comments on Setting up a Laboratory.

Lang, Annie

Lang, Annie Annie Lang is a self-taught award winning designer... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia