• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Measuring Customer Service Effectiveness » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Measuring Customer Service Effectiveness

ISBN-13: 9781138256200 / Angielski / Miękka / 2017 / 174 str.

Sarah Cook
Measuring Customer Service Effectiveness Sarah Cook 9781138256200 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Measuring Customer Service Effectiveness

ISBN-13: 9781138256200 / Angielski / Miękka / 2017 / 174 str.

Sarah Cook
cena 273,66 zł
(netto: 260,63 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 261,89 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Good customer service may be seen as a crucial asset for most organisations. But how do you know that you are delivering good customer service both externally and internally and, more importantly, delivering it to meet and exceed your customers' expectations? Customer service is an intangible thing, it is perishable and it is personal, so measuring it can be complicated and less than straightforward. Help is at hand. Sarah Cook's down-to-earth guide provides the rationale behind measuring service effectiveness externally and internally and explains the measurement process, from preparation to managing the results. The book also includes an exploration of the various techniques open for measuring effectiveness and how to use them. Utilising her consultancy experiences the author has ensured that there is plenty of ready-to-use materials to enable you to start measuring your own organisation's service effectiveness straight away.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138256200
Rok wydania:
2017
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
174
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
24.624.6 x 17.4
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

'Anyone wishing to know how to approach the introduction of measurement within their business, could pick up this book and with the assistance of the useful checklists and toolkits , immediately start implementation.' Tracey Orr, Culture and Service Manager, Midlands Co-operative Society Limited, UK. '...this book explains how to put the customer at the centre of our decision making to avoid costly mistakes and deliver meaningful business results.' Mandy Spooner, Head of Organisational change, RAC plc. 'The author of this book offers an ensemble of concrete methods and twchniques that aim to measure the effectiveness of managing customer relations, from preparing the tools to getting the most from the results.' EFMAS, Februaury 2005 'I am impressed with the thoroughness of detail in each chapter. Essentially, the content of the book is presented in a ready-to-use format and as a one stop shop, the book hits the mark. The target audience for this book is practioners and you will get your money's worth. I'm impressed enough by the content and presentation of this book to have a look at the four other books by Ms. Cook.' Leadership and Organizational Development. 'Sarah Cook's book is a valuable resource for any organization attempting to develop, maintain or improve the quality of their customer service.' Terri Feldman Barr, Miami University, Ohio, U.S.A.

Contents: Introduction; The business case for measurement; Preparing to measure customer service; Qualitative customer service measurement methods; Quantitative research methods; Measuring internal service quality; Benchmarking; Analysing and communicating the results; Acting on results; Recommended reading; Index.

Sarah Cook is Managing Director of service excellence consultancy, Stairway Consultancy and author of Compendium of Questionnaires and Inventories Volumes 1 and 2, Compendium of Customer Service Questionnaires, and Process Improvement, all published by Gower.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia