• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Measuring Advertising Effectiveness » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Measuring Advertising Effectiveness

ISBN-13: 9780805828122 / Angielski / Miękka / 1997 / 424 str.

Richard Ed. Wells; William Wells;Wells
Measuring Advertising Effectiveness Richard Ed. Wells William D. Wells Wells 9780805828122 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Measuring Advertising Effectiveness

ISBN-13: 9780805828122 / Angielski / Miękka / 1997 / 424 str.

Richard Ed. Wells; William Wells;Wells
cena 331,64 zł
(netto: 315,85 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 317,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This volume includes edited and revised versions of the papers delivered and discussed at the recent Advertising and Consumer Psychology Conference. Following the theme of the conference -- "Measuring Advertising Effectiveness" -- the book blends academic psychology, marketing theory, survey methodology, and practical experience, while simultaneously addressing the problems and limitations of advertising.
Acknowledging that advertisements are subtle, diverse, complex phenomena that require detailed investigation, this compilation explores the multidimensional nature of advertising's diverse effects from both academic and applied perspectives. Updates on theories and methods -- along with expert commentaries -- help to make this a valuable collection that will be of interest to advertising and marketing specialists and communications experts alike.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Psychology > Applied Psychology
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Advertising and Consumer Psychology Series: A Series Sponsor
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805828122
Rok wydania:
1997
Numer serii:
000319932
Ilość stron:
424
Waga:
0.68 kg
Wymiary:
23.06 x 15.14 x 2.57
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Contents: Preface. Part I: Effects and Effectiveness. C. Wright-Isak, R.J. Faber, L.R. Horner, Comprehensive Measurement of Advertising Effectiveness: Notes From the Marketplace. W.A. Cook, A.J. Kover, Research and the Meaning of Advertising Effectiveness: Mutual Misunderstandings. E. Thorson, Comment on Chapters 1 and 2. Part II: Subtle Processing. S. Shapiro, S.E. Heckler, D.J. MacInnis, Measuring and Assessing the Impact of Preattentive Processing on Ad and Brand Attitudes. L. Percy, Comment on Chapter 3. Y. Yi, Advertising Effectiveness and Indirect Effects of Advertisements. J.C. Crimmins, Comment on Chapter 4. S. Law, S.A. Hawkins, Advertising Repetition and Consumer Beliefs: The Role of Source Memory. Part III: The ELM Model. C.P. Haugtvedt, J.R. Priester, Conceptual and Methodological Issues in Advertising Effectiveness: An Attitude Strength Perspective. J.C. Crimmins, Inference and Impact. W.D. Wells, Comment on Chapters 6 and 7. Part IV: Cognitive Elaboration. P. Lebenson, M. Blackston, Pretesting Advertising Using Cognitive Response Analysis: Some Conclusions and Hypotheses Based on Practical Experience. S. Shavitt, M.R. Nelson, Comment on Chapter 8. M.R. Nelson, S. Shavitt, A. Schennum, J. Barkmeier, Prediction of Long-Term Advertising Effectiveness: New Cognitive Response Approaches. D.L. Stephens, J.E. Russo, Extension of the Cognitive Response Approach to Predicting Postadvertisement Attitudes. W.D. Wells, Comment on Chapters 1 Through 10. Part V: Context. J. Gregan-Paxton, B. Loken, Understanding Consumer Memory for Ads: A Process View. V.C. Broach, T.J. Page, Jr., R.D. Wilson, The Effects of Program Context on Advertising Effectiveness. B. Wansink, Comment on Chapter 12. A. Mehta, Comment on Chapter 12. C. Wright-Isak, Comment on Chapter 12. E. Thorson, X. Zhao, Television Viewing Behavior as an Indicator of Commercial Effectiveness. P. Vuokko, The Determinants of Advertising Repetition Effects. C. Wright-Isak, Comment on Chapter 14. W.D. Wells, Comment on Chapters 11 Through 14. Part VI: Copy Testing. L. Percy, J.R. Rossiter, A Theory-Based Approach to Pretesting Advertising. E. Thorson, Comment on Chapter 15. R.W. Olshavsky, A. Kumar, Top-Down, Stimulus-Based, and Bottom-Up Processes in Brand Choice: Some Implications for the Measurement of Advertising Effectiveness. L. Percy, Comment on Chapter 16. A. Mehta, Comment on Chapter 16. A.R. Kuse, The Measurement of Advertising Effectiveness: Empirical Learning and Application. B. Wansink, Comment on Chapter 17. A. Mehta, S.C. Purvis, Evaluating Advertising Effectiveness Through Advertising Response Modeling (ARM). B. Wansink, Comment on Chapter 18. T.J. Reynolds, J.C. Olson, J.P. Rochon, A Strategic Approach to Measuring Advertising Effectiveness. C. Wright-Isak, Comment on Chapter 19. B. Wansink, M.L. Ray, Developing Copy Tests That Estimate Brand Usage. J. Lucas, D. Prensky, Evaluating the Effectiveness of Place-Based Media. Part VII: Afterword. W.D. Wells, An Interview With Mr. X.

William D. Wells

Wells, Richard Ed. H .G. Wells is considered by many to be the father... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia