• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing in the Tourism Industry: The Promotion of Destination Regions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing in the Tourism Industry: The Promotion of Destination Regions

ISBN-13: 9780415751476 / Angielski / Miękka / 2014 / 248 str.

Brian Goodall; Gregory Ashworth
Marketing in the Tourism Industry: The Promotion of Destination Regions Goodall, Brian 9780415751476 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing in the Tourism Industry: The Promotion of Destination Regions

ISBN-13: 9780415751476 / Angielski / Miękka / 2014 / 248 str.

Brian Goodall; Gregory Ashworth
cena 223,87
(netto: 213,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book examines how different sections of the tourism industry attempt to reach their markets. A wide range of distinctive forms of holiday are considered, and the influence their characteristics have on how they are marketed is discussed. But the approach is also comparative, and the relative success each area of the industry has in reaching its market is evaluated.

Kategorie:
Encyklopedie
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Library Editions: Tourism
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415751476
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000455943
Ilość stron:
248
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
25.15 x 17.53 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

'This is a super book that is not only timely with the EAL population growing rapidly; it also successfully links theory to practice...Written in a very accessible style, this book provides essential information, key theories and tried and tested best practice to help raise awarenes of potential issues for practitioners, children and parents. The practical support packed within this text is one of its strengths and is what practitioners will most benefit from'- Martine Horvath, EYE

List of Tables, figures. Contributors. Preface. 1. How Tourists Choose Their Holidays: An Analytical Framework 2. Changing Patterns and Structure of European Tourism 3. The Development of Tourism in the Least Developed Countries 4. The Role of Travel Agent and Tour Operator 5. The Role of the Tourist Board 6. Planning of Tourist Routes: The Green Coast Road in the Northern Netherlands 7. Recreational Developments in Gravel Workings: The Limburg Experience 8. The Economic Effects on Destination Areas of Foreign Involvement in the Tourism Industry: A Spanish Application 9. The Image of Destination Regions: Theoretical and Empirical Aspects 10. Marketing in the Historic City For Tourism 11. Developments in the Promotion of Major Seaside Resorts: How to Effect a Transition By Really Making An Effort 12. Tourism Development Planning in Languedoc: Le Mission Impossible? 13. Changing Tourism Requires a Different Management Approach 14. Tourist Images: Marketing Considerations.

Multivolume collection by leading authors in the field



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia