• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing in Food, Hospitality, Tourism and Events: A Critical Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing in Food, Hospitality, Tourism and Events: A Critical Approach

ISBN-13: 9781906884529 / Angielski

Richard Tresidder;Craig Hirst
Marketing in Food, Hospitality, Tourism and Events: A Critical Approach Richard Tresidder Craig Hirst  9781906884529 Goodfellow Publishers Limited - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing in Food, Hospitality, Tourism and Events: A Critical Approach

ISBN-13: 9781906884529 / Angielski

Richard Tresidder;Craig Hirst
cena 586,85
(netto: 558,90 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 584,43
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

* A unique critical approach to marketing within the food, hospitality tourism and events industries * Looks at the specific nature of marketing within these industries using international examples and theories to evaluate the language, ethics, behaviour and power relations involved * Fully supported with a route map to give the reader through the book with online resources for lecturers. Marketing in Food, Hospitality, Tourism and Events: A Critical Approach provides a unique and critical insight into the marketing process and begins a debate about the nature of the contemporary Food, Tourism, Events & Hospitality Industries. Targeted at final year undergraduate students and master's level post-graduate, it takes the reader through a logical and critical examination of key marketing debates, theories and approaches and encourages readers to explore their own thoughts, ideas and opinions. It analyses areas such as consumer behaviour, power relations, sustainability, ethics, power, and semiotics and offers a contemporary examination of these industry sectors with experiential aspects of marketing and productive consumption playing an important role throughout. Divided into 11 chapters for easy semester teaching it covers issues such as: * Consumers, Consumption and Identity * Marketing and the Interpretation Process * Semiotics and the Language of Marketing * Marketing Communications * Marketing Strategy and Reputation * Marketing and Power * Ethics and Sustainability It concludes by offering a new approach to marketing within Food, Tourism, Events & Hospitality, synthesising the critical approach offered within this book and traditional approaches to marketing within the sector.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
Goodfellow Publishers Limited
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781906884529


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia