• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing desde a Pesquisa até a Comercialização de Tecnologias » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing desde a Pesquisa até a Comercialização de Tecnologias

ISBN-13: 9783330997899 / Portugalski / Miękka / 2017 / 88 str.

Ricardo Braga Veroneze; André Luiz Zambalde; Dalton de Sousa
Marketing desde a Pesquisa até a Comercialização de Tecnologias Braga Veroneze, Ricardo 9783330997899 Novas Edicioes Academicas - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing desde a Pesquisa até a Comercialização de Tecnologias

ISBN-13: 9783330997899 / Portugalski / Miękka / 2017 / 88 str.

Ricardo Braga Veroneze; André Luiz Zambalde; Dalton de Sousa
cena 223,72
(netto: 213,07 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 223,72
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

O objetivo deste livro foi investigar o papel que o marketing pode assumir desde a pesquisa até a comercialização de tecnologias geradas pelas universidades. Para tanto, propõe-se descrever as práticas de marketing de quatro universidades do estado de Minas Gerais (UFJF, UFLA, UFMG e UFV). Foi realizado um estudo multicaso de natureza qualitativa e exploratória, fundamentado em pesquisa bibliográfica, documental e entrevistas com roteiro semiestruturado. Ao tema, o estudo propõe um modelo conceitual de estudos (Framework) das estratégias de marketing em universidades federais.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Novas Edicioes Academicas
Język:
Portugalski
ISBN-13:
9783330997899
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
88
Waga:
0.14 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.53
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Ricardo Braga Veroneze é Bacharel, mestre e Doutorando em Administração pela Universidade Federal de Lavras. André Luiz Zambalde é Professor/Pesquisador Permanente do Programa de Pós-Graduação em Administração também pela UFLA e Dalton de Souza é Professor em Administração na Universidade Federal do Mato Grosso do Sul.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia