• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing and Football: An International Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing and Football: An International Perspective

ISBN-13: 9781138469242 / Angielski / Twarda / 2017

Michel Desbordes
Marketing and Football: An International Perspective Desbordes, Michel 9781138469242 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing and Football: An International Perspective

ISBN-13: 9781138469242 / Angielski / Twarda / 2017

Michel Desbordes
cena 926,78
(netto: 882,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 881,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Examines the study of football marketing in Europe and the development of a marketing dedicated to football, with the question of the European example being used worldwide. This book discusses and moves towards a marketing dedicated to football. Every chapter includes an interview with a practitioner of football marketing, for insider insight.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Sports & Recreation > Football
Sports & Recreation > Soccer
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138469242
Rok wydania:
2017
Numer serii:
000705337
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Introduction; Part 1 Marketing football in Europe; Part A The general state of football marketing in Europe; Chapter 1 Building global sports brands, Simon Chadwick, Matthew Holt; Chapter 2 Journalism – an instrument to promote TV sports rights?, Knut Helland, Harry Arne Solberg; Part B The ‘Big Five’ market; Chapter 3 The role of management control in French football’s regulation – a unique model that can be exported?, Michel Desbordes; Chapter 4 Co-marketing, Sergio Cherubini; Chapter 5 Sport marketing and facility management, Paolo Guenzi; Chapter 6 A new paradigm for sport management in the German football market, Herbert Woratschek, Guido Schafmeister, Tim Ströbel; Chapter 7 Marketing management in a socially socially complex club, Jaime Gil-Lafuente; Part C Is there a place for ‘small’ countries on the European football market?; Chapter 8 Efficiency and sponsorship in Portuguese Premier League football, Carlos Pestana Barros, Catarina de Barros, Abel Santos; Chapter 9 Marketing football in the Republic of Ireland, Anne Bourke; Chapter 10 Marketing and football, Kari Puronaho, Timo Huttunen; Part 2 The development of dedicated football marketing in the rest of the world; Chapter 11 The football business in Brazil, and the example of Atlético-PR, Amir Somoggi; Chapter 12 The football business in Japan, Yoshinori Okubo; Chapter 13 Marketing professional soccer in the United States: the successes and failures of MLS and the WUSA, Richard M. Southall, Mark S. Nagel; Chapter 14 Marketing of professional soccer in the US, Frank Pons, Stephen Standifird; Chapter 15 The beginning of a new beginning? How to expand soccer in Canada – a look at the fedeeration and one club, André Richelieu; Chapter 16 Marketing in Argentine football, Santiago Ramallo, Francisco Aguiar; Chapter 17 Sponsorship marketing and professional football, Dae Ryun Chang; General conclusion;

Michel Desbordes is Sports Marketing Professor at the University of Paris-Sud, France and Chief Editor of the International Journal of Sports Marketing and Sponsorship. As a Media Consultant, he is regularly consulted by BFM, France Télévisions, Europe 1, Le Monde and L’Équipe to discuss matters of sports business. He has also been Associate Professor at the University of Ottawa, Canada, and the Shanghai University of Sports, China. Michel has published 30 reference books in the field of sports marketing, as well as numerous academic articles.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia