• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Wisdom » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Wisdom

ISBN-13: 9789811077234 / Angielski / Twarda / 2018 / 171 str.

Kartikeya Kompella
Marketing Wisdom Kartikeya Kompella 9789811077234 Springer Verlag, Singapore - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Wisdom

ISBN-13: 9789811077234 / Angielski / Twarda / 2018 / 171 str.

Kartikeya Kompella
cena 241,50
(netto: 230,00 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,29
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book represents the work of some of the contemporary world leaders in marketing. With new ideas and nuances being discovered every day, it has become a real challenge for marketers and students of marketing to keep up to date on important contemporary marketing concepts.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > E-Commerce - Online Trading
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Public Relations
Wydawca:
Springer Verlag, Singapore
Seria wydawnicza:
Management for Professionals
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789811077234
Rok wydania:
2018
Wydanie:
2019
Numer serii:
000424298
Ilość stron:
171
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
24.8 x 17.1 x 1.7
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Extreme Trust: The Competitive Necessity of Proactive Trustworthiness.- Net Promoter Score and its Successful Application.- Focus on ROE (Return on Empathy) to Increase ROI.- Marketing With Meaning.- Hidden in Plain Sight.- The 4 A’s of Marketing.- The 10 Principles Behind Great Great Customer Experiences.- Who Do You Want Your Customers To Become.- Stories Make The Difference.- Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit.- Service Innovation – A Jobs To Be Done Guide.

Kartik Kompella is the founder of Purposeful Brands, a brand consultancy based in India. He has run a column on Interbrand’s portal for nearly five years, and is a regular contributor of papers to WARC. Kartik has spoken at several international conferences on subjects as varied as Market Research, Cause Related Marketing (CRM) and Cause Related Branding. He has 26 years experience in advertising, CRM, brand consulting and marketing and wrote the books Building Brands Building Meaning & Applying The Branding Iron. He has edited two books on branding: ‘The Definitive Book of Branding’ (2014) and ‘The Brand Challenge’ (with Kogan Page, 2014). 

This book represents the work of some of the contemporary world leaders in marketing. The contributors are authors of a set of path-breaking books on marketing. To ensure sufficient depth of coverage, the contributors have taken the essence of their earlier books and combined it with their latest understanding and cases.  This has served to enhance the content and put it in the readers’ current context. 

It is common knowledge that keeping pace with the growing application of marketing requires a novel approach. With new ideas and nuances being discovered every day, it has become a real challenge for marketers and students of marketing to keep up to date on important contemporary marketing concepts. Given its unique approach and thoughtful curation, this book presents readers with diversity of perspectives along with a unique depth of thinking.

Some of the contributors:

Don Peppers & Martha Rogers, Lance Bettencourt, Jagdish Sheth & Rajendra Sisodia, Erich Joachimsthaler, Philip Kotler, Matt Watkinson, Bob Gilbreath, Mark Ingwer, Michael Schrage, John Simmons & Richard Owen 

"This anthology is a must read and I truly enjoyed Philip Kotler's article on how positioning and differentiation can help brands deeply engage citizens"

- Prof. Diana Derval, author of "Designing Luxury Brands: The Science of Pleasing Customers' Senses"

“How better to distill the wisdom of leading thinkers on marketing than to ask award-winning authors to capture the essence of their thinking in a tight chapter. The result is a rich and rewarding source of ideas, concepts and insights into the fluid world of marketing. A valuable addition to the libraries of thoughtful marketers.”

- Professor George S. Day,  Geoffrey T. Boisi Professor Emeritus, Wharton School,  University of Pennsylvania, USA 

Kompella, Kartikeya Kartik is the founder of Purposeful Brands. He is ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia