• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Tourism Places » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Tourism Places

ISBN-13: 9780415814683 / Angielski / Twarda / 2012 / 312 str.

Gregory Ashworth; Brian Goodall
Marketing Tourism Places Gregory Ashworth Brian Goodall 9780415814683 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Tourism Places

ISBN-13: 9780415814683 / Angielski / Twarda / 2012 / 312 str.

Gregory Ashworth; Brian Goodall
cena 731,67
(netto: 696,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Tourism is well established as an important part of the new service economy, and the rewards it offers have stimulated intense competition in the tourism industry. Many destinations compete to attract potential tourists, each place having to work hard to distinguish itself from rivals offering similar or alternative attractions. This book, originally published in 1990, explores how destinations invest increasing amounts of time and money into developing and promoting their 'products'. The contributors, from both academic institutes and the tourism industry, provide a multidisciplinary and professional analysis of what can be done to sell tourism places. Using both theoretical and empirical approaches, they give examples from different areas of the industry and evaluate different strategies a destination can adopt for maintaining and increasing its market share. All the contributors emphasize that selling tourism places must be a dynamic activity in which the place products are constantly monitored, so that they can be revitalized, repositioned, or renewed in the market context.

Kategorie:
Encyklopedie
Kategorie BISAC:
Reference > General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Library Editions: Tourism
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415814683
Rok wydania:
2012
Numer serii:
000455943
Ilość stron:
312
Waga:
0.71 kg
Wymiary:
24.6x17.4
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

1. Can Places Be Sold For Tourism? 1. Theory and Concept 2. The Concept of Opportunity Sets As A Methodological Framework For The Analysis Of Selling Tourism Places: The Industry View 3. People, Places and Priorities: Opportunity Sets And Consumers' Holiday Choices 4. Opportunity Sets As Analytical Marketing Investments: A Destination Area View 5. Hedonic Prices And The Marketing Of Package Holidays: The Case Of Tourism Resorts In Malaga 6. Strategies For Tourism Destination Development: An Investigation Of The Role Of Small Businesses 2. Shaping The Product 7. Leisure + Shopping = Tourism Product Mix 8. The Historic Cities Of Groningen: Which Is Sold To Whom? 9. The Tourist Destination As Product: The Case Of Languedoc 10. Destinations – As Marketed In Tour Operators' Brochures 3. From Product To Organisation 11. The Organisation Of Tourism In Austria: Marketing At The Provincial Level 12. Place Promotion By Tourist Boards: The Example Of 'Beautiful Berkshire' 13. Research Into Tourism Markets: Some Frisian Experiences 14. Marketing Through Travel Agencies 4. Selling Tourism Places 15. The Dynamics Of Tourism Place Marketing. Index.

Multivolume collection by leading authors in the field



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia